בית המשפט שיחרר היום (שלישי) בתנאים מגבילים את המטפלת בת ה-71 מאשקלון החשודה בהתעללות בפעוטות במעון. במהלך הדיון בעניינה, בית המשפט נעתר באופן מלא לבקשת המשטרה, והחליט כי היא תשוחרר בתנאים מגבילים של מעצר בית למשך 10 ימים, הרחקתה מהעיר אשקלון למשך 10 ימים, איסור עיסוק בגני ילדים או פעוטונים למשך 180 ימים ותנאים מגבילים נוספים.

חוקרי המשטרה ביצעו מגוון רחב של פעולות חקירה במהלך השבוע האחרון, בהן צפייה במצלמות האבטחה שנתפסו וכן איתור וגביית עדויות מהורים נוספים של פעוטות, שעל פי החשד נפגעו על ידי החשודה.

עד כה, הצליחו החוקרים להגיע להוריהם של שלושה פעוטות אשר נפלו קורבן להתעללות, בעקבות צפייה בסרטוני אבטחה של הגן. בשלב זה, החוקרים מנסים להציג דפוס התנהגות של החשודה, לאור החשדות המיוחסים לה.

כאמור, מדובר במספר פעוטות, כאשר עד כה המשטרה הציגה ראיות בנוגע לשלושה פעוטות ולדפוס התנהגות דומה של הגננת, שקושרת את עצמה לאירועים, אך טוענת כי לא מדובר בהתנהגות חריגה ופלילית.

מנגד, גורמים במשטרה סבורים כי מדובר בהתנהגות אלימה: "כל אדם בר דעת וסביר מהיישוב שהיה צופה בסרטונים, היה מביע זעזוע ומבין שמדובר בהתנהגות שאינה הולמת, בתקיפת קטין חסר ישר והתעללות בקטינים".