פרקליט המדינה לשעבר עו"ד שי ניצן התארח היום (רביעי) בשיחה "אחד על אחת" עם קרן מרציאנו במסגרת ועידת איגוד התאגידים העירוניים של הרשויות המקומיות במלון הרודס באילת. 

ניצן התייחס לסערת ההקלטות בחודש אוקטובר האחרון, בהן נשמע היועמ"ש אביחי מנדלבליט משוחח עם מי ששימש כראש לשכת עורכי הדין, חברו הקרוב אפי נוה, במהלכן מנדלבליט מכנה את ניצן "מניאק" וטוען כי הוא פועל נגדו אישית "באופן פסול וממניעים זרים". 

"אני לא מפחד משום הקלטה", אמר ניצן נחרצות. "אין לי מושג איזו הקלטות יש לאפי נוה, שיפרסם מה שירצה, אין לי שום פחד משום הקלטה. גם לגבי הטענה שכאילו מנדלבליט פוחד ממני, זו טענה כל כך מקושקשת שהעובדות הכי פשוטות מראות שמדובר בטענת סרק". 

"לקחו שיחה וטענה שהייתה לו נגדי בעניין ספציפי, למה אני לא משנה את העילה שבה נסגר תיק נגדו על ידי היועמ"ש הקודם. בסופו של דבר הודעתי לו שאני לא משנה את העילה ושנה שנתיים לאחר מכן נפתחה החקירה נגד נתניהו. אז אין פה היגיון. את מה שהוא ביקש אמרתי לו שאני לא אעשה 3 שנים לפני שהוחלט בכלל להגיש כתב אישום".

הוא הוסיף: "העובדות הכי פשוטות מראות שזו טענת סרק. אבל כשרוצים לערער את אמון הציבור בפרקליטות ובשי ניצן אז לוקחים קלטת מ2016, מציגים אותה כאילו היא מ2019, מערבבים".

על הטענה שמנדלבליט חושש ממנו אמר: "כל מי שטיפה מכיר את מנדלבליט ואותי יודע שזו טענה כל כך מקושקשת. העובדות הכי פשוטות מראות שזו טענת סרק. אם מנדלבליט פחד ממני, למה הוא לא קיבל את ההמלצה שלי להגיש על שוחד בתיק 1000 ו-2000, ולא קיבל את המלצתי להגיש כתב אישום נגד שרה נתניהו בתיק 4,000, זה לבד מראה שזו טענת סרק".