במהלך השנה האחרונה, גבר היה במערכת יחסים עם שתי נשים שונות, מבלי שאף אחת מהן ידעה זו על זו. משתמשת הטיקטוק, אשלי שיין, העלתה סרטון תמים למדי בו היא מרכיבה ארונית מגירות, ולבסוף הציגה את התוצאה של ההרכבה. על השידה הופיעה תמונה של שיין ובן זוגה, שחשפה בטיקטוק את החיים הכפולים של בן זוגה. כך אשלי שיין גילתה על הבגידה של בן זוגה:

הבגידה שנחשפה בזכות סרטון טיקטוק תמים (צילום: ASHLEY.SHAYNE TIKTOK)

באופן מוזר, הסרטון של הרכבת השידה הוא שהוביל את שיין לגלות את האמת, בזכות בת הזוג האחרת של הגבר הבוגדני. האישה האחרת נתקלה בסרטון הרכבת השידה של שיין בטיקטוק וזיהתה את התמונה שלה עם בן זוגה שהונחה על השידה. אחרי ששיין העלתה את הסרטון, היא קיבלה הודעה מהאישה הנוספת, שהזדהתה כבת הזוג של אותו הגבר בדיוק. צפו בסרטון הרכבת השידה שחשף את האמת:

אחרי שיחה בין שתי הנשים הנבגדות, הן הבינו כי לאורך יותר משנה שתיהן ניהלו מערכת יחסים עם אותו הגבר. שתי הנשים הבינו כי אינן אשמות בסיטואציה והחליטו לאחד כוחות כנגד הגבר שבגד בכל אחת מהן לאורך כל התקופה. "אז בזכות עיני הנץ שלה גיליתי שבן זוגי בוגד בי, ובה. ברור שאני המומה אבל היא הייתה כל כך מקסימה בקשר לזה", סיפרה שיין בסרטון. התייחסותה של אשלי שיין לנושא:

על אף שרבים ממשתמשי הטיקטוק טענו כי מדובר באחוות נשים יפה, היו גם מי שהאשימו את האישה האחרת בבגידה. לעומת זאת, שיין התייחסה לנושא ואמרה: "גם היא נפגעה מהנושא וברגע שהיא גילתה היא חיפשה אותי באינטרנט והודיעה לי. כל העניין של הסרטון היה להפסיק להשפיל נשים ולהיות שם אחת בשביל השנייה".