כאשר חיי הנישואין של אריקה קוויגל, בת ה-31 מקנטקי שבארה"ב, עם בעלה הראשון, ג'סטין טוואל בן ה-38, החלו להתערער בשנת 2011, אביו הציע לה כתף חמה לבכות עליה. אבי הגרוש שלה, ג'ף קוויגל בן ה-60, הכיר את אריקה מאז שהייתה בת 16, ואחרי שהזוג נפרד ג'ף והגרושה של בנו החלו להיפגש באופן קבוע והתאהבו זה בזו. 

על אף פער הגילאים שעומד על כמעט 30 שנה, אריקה לא הצליחה להילחם ברגשותיה והיא החליטה לתת הזדמנות לאהבה עם חמה לשעבר, שהוא גם סבו של בנה. בשנת 2018, בני הזוג החליטו להינשא זה לזו וחתמו את אהבתם בשנית אחרי שאריקה ילדה את בתם, ברקסלי, שהפכה גם להיות אחות הקטנה של האחיין שלה. 

בראיון לאתר החדשות The Sun, אריקה סיפרה: "זה אמנם נשמע שערורייתי אבל היינו כל כך מאוהבים שאי אפשר היה להמשיך להכחיש את זה. למרות כל מה שעברנו בדרך מערכת היחסים בינינו מושלמת עכשיו – ג'ף הוא הנשמה הצעירה בגוף המבוגר ואני הנשמה המבוגרת בגוף הצעיר". כמו כן, גס'טין, בעלה לשעבר של אריקה, דווקא קיבל בהבנה את המצב המוזר בינה לבין אביו, והוא אפילו עוזר במשמורת משותפת על ילדיהם. 

גם ג'סטין התראיין ואמר: "הכל טוב עכשיו בנינו, אין שום שנאה. אנחנו מדברים על הבן שלנו ושנינו המשכנו בחיינו". ג'סטין ואריקה הכירו בשנת 2010, בזכות אחותו של ג'סטין שהייתה חברה של אריקה לפני שכל הסיפור הסתבך. אחרי מספר דייטים, ג'סטין ואריקה החליטו להינשא זה לזו מבלי להכיר לעומק, כמה שהיה נראה בעיניהם כמו "הדבר הנכון לעשות". על אף הנישואין, למערכת היחסים בין ג'סטין לאריקה היה חסר "ניצוץ" ולבסוף הם החליטו להתגרש. 

אחרי הגירושין הקשר בין אריקה וג'ף החל להתהדק ועד מהרה הם החליטו לחשוף את אהבתם ועברו לגור יחד. בשלב מסוים, תיארה אריקה, השניים ישבו במכונית, ואחרי שיחה קצרה על נישואין, ג'ף הציע לאריקה להינשא לו ללא כל הכנה מוקדמת. "זו לא הייתה הצעה רומנטית, אבל זה היה בדיוק מה ששנינו רצינו". בימים אלו, השניים חיים יחד ומגדלים את בתם הקטנה ואת בנה של אריקה, שהוא גם בעצם נכדו של ג'ף.