בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) 18 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי בגובה של כ-145 אלף שקלים על הגניקולוג בני שכטר, שהורשע בביצוע מעשים מגונים במרמה בשלוש נשים שונות במהלך טיפול שנתן להן.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ת"א, שכטר ביצע את העבירות בשלוש נשים שהגיעו לקבל ממנו טיפול, לאחר שהתלוננו על כאבים בעת קיום יחסי מין. הוא רימה את המתלוננות וטען כי מדובר בהליכים וטיפולים רפואיים הנדרשים לבדיקתן, לאחר שהנשים נתנו לו את הסכמתן ביצע בהן את העבירות המיוחסות לו.

על פי עובדות הכרעת הדין, שכטר ביצע בשלושת המתלוננות, באירועים נפרדים, פרוצדורה שנועדה "להביא אותן לעוררות מינית", כפי שצוין. בהכרעת הדין נקבע כי המעשים הללו "חורגים מפרקטיקה מקובלת של טיפול מיני, לפיה אין לגרום במכוון לגירוי מיני של מטופל ואין להביאו לעוררות מינית". באשר ליסוד הנפשי, נקבע כי "המעשים הללו נעשו לשם ביזוי מיני של המתלוננות".

בגזר הדין נקבע כי: "אין מדובר במסכת אירועים מתמשכת, שרשרת שביקורי המתלוננות היוו בה חוליות קשורות, אלא באירועים שונים ונפרדים, שאירעו לשלוש מתלוננות שאין כל קשר ביניהן. מדובר בשלוש מתוך עשרות מטופלות של הנאשם, אשר ביקרו בנפרד, בזמנים שונים, באחת ממרפאותיו של הנאשם, וקיבלו טיפול. המשותף לשלושתן הוא שבמסגרת הטיפול שקיבלו, נוסף רכיב המהווה עבירה פלילית, כמפורט בהכרעת הדין".