ברי פריצ'ט, בת ה-24, יצאה לטייל ברחבי אריזונה עם בן זוגה וחברתה, אחרי שהשלושה סוף כל סוף התחסנו נגד נגיף הקורונה ורצו לחגוג זאת. לרגל האירוע, הצעירה החליטה לעשות קעקוע של קואורדינאטות גאוגרפיות על כתפה, שיסמל את המקום האהוב עליה בעולם בו היא בחרה לטייל. בחוסר תשומת לב, פריצ'ט טעתה באחת האותיות – מה שהפך את הקעקוע לחסר משמעות לחלוטין. 

כאשר בת ה-24 הייתה אצל המקעקע, היא העבירה לו את מספרי הקואורדינאטות שמציינים את הנקודה המדויקת במפה. הקומבינציה שפריצ'ט רצתה לקעקע הייתה 34 52' 12" N 111 45' 36" W, אך מבלי שאפילו הבחינה היא התבלבלה בין האותיות N ו-S ויצרה שורת מספרים ואותיות שלא אומרות כלום. 

בראיון לאתר החדשות Daily Star, היא אמרה: "רציתי לעשות קעקוע כבר הרבה זמן ונזכרתי בנקודה שראיתי בטיול שלנו, אז חשבתי שהיא תתאים. זה גם היה המקום הראשון בו התאהבתי במדבר, כך שהוא מאוד מיוחד בעייני". לדבריה של פריצ'ט, היא לקחה את מספר הקואורדינאטות באמצעות סימון נקודה על המפה באפליקציית גוגל מפות ועשתה המרה "לא מדויקת בעליל" – והשאר היסטוריה. 

רק שבוע לאחר שעשתה את הקעקוע, פריצ'ט סוף כל סוף הבחינה בטעות, לאחר שהחליטה בצורה אקראית לבדוק מחדש את המספרים והנקודות. "זו הייתה הכרה כואבת בטעות. העצה הגדולה ביותר שלי היא לתת לחבר או חברה לבדוק את הקעקוע לפני", היא אמרה. כמו כן, התיקון של הקעקוע לא אמור להיות מסובך במיוחד, אך ייתכן ופריצ'ט תבחר להשאיר אותו כפי שהוא, בעיקר בשביל ההומור.