סופר פארם עושה מהלך מעניין ודי חדש בארץ ומשיקה את  Daily's - רשת חדשה של מזון טרי מוכן בשיטת GRAB & GO . הרשת תציע מגוון סלטים, כריכים, מאפים, מנות חמות, קפה, מיצים ומוצרי מדף ארוזים ומוכנים לאכילה "על הדרך", מרבית המנות יוכנו באותו היום. 
הקונספט החדש של חנויות DAILY'S כולל לראשונה שילוב של מזון טרי ואיכותי,  בשילוב עם בית מרקחת (ברישיון עסק נפרד) ומחלקות טואלטיקה ותינוקות. בשלב הראשון פותחת סופר-פארם ארבעה סניפים של DAILY'S: במתחם הבורסה ברמת גן, במגדלי אלון בתל אביב, בעזריאלי שרונה בתל אביב, בהרצליה פיתוח, בירושלים ובלוד.  בחלק מהסניפים מדובר בשדרוג של סניף קיים ואילו בבורסה ברמת גן מדובר בחנות חדשה בקונספט שטרם נראה כמותו, כשהדגש הוא על מיקומים בהם יש אזורי משרדים ו/או תנועה ערה של אנשים ברגל.

עמוס אפל, היועץ הקולינרי Daily's: "אנו שמחים על האתגר המקצועי והאמון שנתנו בנו רשת סופר-פארם, אשר הציבה בפנינו סטנדרטים מקצועיים מהגבוהים ביותר בעולם, אשר אתגרו אותנו לערוך קולינרית תפריט מדוייק, טעים, טרי, בריא, אשר התאים לצרכיהם המשתנים של הישראלים החדשים המבקשים לצרוך מנות מתחוכמות במידה, טריות, איכותיות ובעלות טעמים בינלאומיים כנהוג ברשתות מובילות בתחום בעולם. המנות אשר יוגשו בדייליס לא נופלות כהוא זה מהמנות המשווקות ברשתות כמו פרט א מנג'ר בלונדון – ובמחירים משתלמים המתאימים לכל כיס"

 התפריט ב-Daily's נבנה יחד עם היועץ הקולינרי של הרשת עמוס אפל (רביבה וסיליה), כך שכל אחד יוכל למצוא את המנה שהוא אוהב ושמתאימה לתפריט שלו, כולל מנות מיוחדות לצמחונים וטבעונים. תאריך הייצור יופיע על גבי המוצר ובמידה ולא יימכר, יורד מהמדף בסוף היום וייתרם ברובו. על כל מוצר יופיע סימון מתאים. מרבית המוצרים פותחו במיוחד עבור Daily's, וספקי הרשת נדרשו לעמוד בסטנדרטים מחמירים במיוחד.
בין המנות שניתן יהיה למצוא בתפריט: פילה דג סלמון על מצע ירקות ירוקים מאודים – 45 שח  /טופו ברוטב של קרם קוקוס וקארי עם ירקות ירוקים על מצע של אורז – מחיר 39 ₪ / קנלוני במילוי גבינת ריקוטה טריה ותרד טרי, מוגש ברוטב שמנת פרמז'ן ואגוז מוסקט – מחיר 35 שח / סלט אסייתי – אטריות אורז עם ירקות ירוקים, גי'נג'ר ובוטנים – מחיר 35 ₪ / ביס סלק עם גבינה טבעונית, צנונית ואורוגולה – מחיר 22 ₪ / טאפאסים – זוקיני / חצילים ממולאים בלבנה / פטריות מוקפצות / קפרזה – מחיר 20 ₪ ועוד.
המחירים שאנחנו ראינו היו די זולים לקפה (7-12 שח) ולכריכים מושקעים (22-32 שח), אהבנו את החטיפים הבראים כגון ירקות ופירות חתוכים בכוסות לנישנוש והסלטים הגדולים.
בשלב הראשון ייפתחו שישה סניפי Daily's ברמת גן, 2 בתל אביב, הרצליה, ירושלים ולוד.