לפי סקר מנדטים שפורסם הערב (שבת) בחדשות 12, אילו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד הייתה שומרת על כוחה - אך לבנימין נתניהו עדיין לא היה משיג 61 מנדטים להקמת ממשלה. 

לפי הסקר, אילו הבחירות היו נערכות היום הליכוד הייתה מקבלת 30 מנדטים ויש עתיד המפלגה השנייה בגדולה עם 19 מנדטים. ש"ס עם 9 מנדטים, העבודה מתחזקת ל-8, ימינה עם 7 מנדטים - וכך גם יהדות התורה, ישראל ביתנו וכחול לבן עם 7 מנדטים כל אחת. 

הרשימה המשותפת נשארת על 6 מנדטים, הציונות הדתית גם עם 6 מנדטים ותקווה חדשה יורדת ל-5 מנדטים. מרצ עם 5 מנדטים ורע"מ עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 4 מנדטים. 

מפת הגושים: גוש נתניהו וחרדים - 52 מנדטים, גוש השינוי עם 64 מנדטים, כולל בנט, ורע"מ עם 4 מנדטים. 

בשאלה "איזו ממשלה היית מעדיף שתקום", ממשלת גוש נתניהו או ממשלת גוש השינוי, נרשם ניצחון דחוק לגוש השינוי, עם 40% תמיכה בממשלת רוטציה בין לפיד לבנט בתמיכה או הימנעות של רע"מ, לעומת 37% לממשלה בראשות נתניהו בתמיכה או הימנעות של רע"מ.

עוד עלה בסקר כי מרבית הציבור מעדיף ממשלה שתקום בתמיכת  מפלגת רע"מ מאשר הליכה לבחירות חמישיות: 54% תומכים בהקמת ממשלה בתמיכה או הימנעות של רע"מ, 25% רוצים בחירות חמישיות ו-21% השיבו "לא יודע".

נתון מעניין במיוחד שעלה בסקר היה שגם בקרב מצביעי ימין, 51% תומכים בהקמת ממשלה בהישענות על רע"מ, ורק 28% מעדיפים הליכה לבחירות חמישיות.  כמו כן, הציבור תופס את נתניהו כאשם העיקרי בהליכה לבחירות חמישיות, במידה ויקרו - 43% תופסים אותו כאחראי לעומת 15% לבנט, 12% לגדעון סער ורק 6% לסמוטריץ'. 5% ענו "לא יודע" ו-6% ענו "אף אחד". 

כמו כן, עלה כי מרבית הציבור מתנגד לאפשרות שנתניהו יכהן כנשיא המדינה: 53% מתנגדים לרעיון השנוי במחלוקת, לעומת 29% תומכים ו-18% שהשיבו "לא יודע".