יואב אליאסי, הזמר המכונה 'הצל' ופעיל ימין, שוחח הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל בתוכנית ב-103FM, והתייחס לאירועים הביטחוניים: "אנחנו בשיא, חשבנו שהקורונה זו בעיה? עוד מעט נלמד מה זאת בעיה. לחזות את העתיד אני לא יודע אבל לפי איך שנראה כרגע ממש הרגשה של אינתיפאדה שלישית בפתח".

בתשבה לשאלה מה צריך לעשות על מנת לעצור את האלימות השיב: "אם הייתי יודע מה היה צריך לעשות אני חושב שהייתי מתמודד על מקום בכנסת, מה שלא צריך זה להיות רופסים מול טרור, מול דבר כזה צריך לפעול בכוח". 

"אני חושב שבתי המשפט נותנים פרסים למחבלים האלה ואין הרתעה ואנחנו נמצאים בסיטואציה שאין להם מה להפסיד, כל מי שהיה חלק מטרור הטיקטוק שוחרר, זה התחיל מכאפה ברכבת ותראו לאיפה זה הגיע", המשיך הצל. 

עוד אמר כי "אני לא חושב שהפעם הפתרון זה לסובב את הלחי השנייה. זה לא נכון, זו תפיסה תבוסתנית, אנחנו במזרח התיכון כאן מי שלא חזק לא שורד זה עובדתי, אין מה להתווכח. אנחנו כרגע משדרים רפיסות, לא מצליחים להתמודד". לדבריו: "זה לא רק ירושלים, עכו, יפו, באר שבע שבכלל הלכו שם לאיבוד. זה משהו סדרתי, כמה עוד אפשר לשתוק על הדבר הזה, לאיפה עוד נגיע? קוראים ללהב"ה קיצוניים כי הם יוצאים כדי שמישהו יעשה משהו?".

בהמשך הראיון התייחס אליאסי להתמודדות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, עם העימותים האחרונים בירושלים: "אני תומך בנתניהו ומאוד אוהב את אוחנה אבל זה על הראש שלהם ובאשמתם. כמו שנתניהו יודע לקבל ח"ח שהוא מביא את החיסונים, הוא צריך לקבל בראש שזה קורה".

כשנשאל האם הוא מסכים עם ח"כ בצלאל סמוטריץ' כי צריך להחליף את נתניהו, הוא הגיב: "אני אומר זאת בכאב, אבל אני מבין מאיפה בצלאל מדבר. אם ככה ממשלה מתנהגת אולי באמת הם מיואשים מעצמם, אני לא יודע מה להגיד". על האפשרות של ממשלת שמאל, כאשר מרצ תהיה חלק מהקואליציה אמר כי "אני מעדיך את המשותפת בממשלה מאשר את מרצ. אני לוקח אחמד טיבי על יאיר גולן".