הכנר ההולנדי אנדרה ריו בדרך חזרה לישראל. אחרי שבהופעותיו הקודמות בארץ צפו 30 אלף צופים, חוזר הכנר לשתי הופעות בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, ב-5-4 בנובמבר, במקום שתי הועפות שנדחו מהשנה שעברה בעקבות מגפת הקורונה. 

"ידידי היקרים, אני ממש נרגש להגיע סוף סוף לישראל לשתי הופעות בלבד. השנה האחרונה חיזקה את התשוקה שלנו למוזיקה, את הרצון שלנו להופיע עבורכם, את הגעגוע לפגוש אתכם, לעלות שוב על הבמה ולהופיע בפניכם, לקפוץ חזרה לבמה", אמר ריו במסר למעריציו בישראל. "נכון שמגפת הקורונה דחתה את הקונצרטים שלנו בכל העולם אבל אנחנו לא מוותרים. ואתם בישראל זוכים להיות המדינה הראשונה שאנחנו חוזרים אליה. תודה על נאמנותכם וסבלנותכם. בבקשה הישארו בריאים. נפגש בהופעה ונחגוג יחד את חזרתנו לחיים".

ריו, שהוכרז לאחרונה כאמן הקלאסי המרוויח ביותר במצעד שפורסם בבילבורד, הנגיש את המוזיקה הקלאסית למיליונים ברחבי העולם והפך את הוואלס לסנסציה בינלאומית. הופעותיו המשמחות והמקפיצות כוללות תערובת של קלאסיקות קלות, ואלסים, מוזיקה מסרטים ואופרות וכן שירי פופ, בביצוע תזמורת יוהן שטראוס, התזמורת הפרטית הגדולה בעולם.

את המופע מפיק גד אורון, שאמר כי "הקונצרטים של ריו הם גם תענוג ויזואלי, החל מחוויית הכניסה שלו ושל המוזיקאים שלו שנכנסים דרך הקהל ועולים לבמה בתחילת הקונצרט, דרך התלבושות המפוארות והמסך העצום שמאחורי התזמורת המציג תמונות יפות בהתאמה אישית לכל שיר. אנדרה ריו מופיע בפני למעלה מחצי מיליון איש בכל שנה. קטעי הווידאו שלו  ב-YouTube חצו מזמן את קו המיליארד צפיות ולמעלה מ- מיליון מעריצים עוקבים אחריו. ריו יחזור לתל אביב עם התזמורת המלאה שלו, הסולנים והמקהלה לקונצרטים של שלוש שעות". 

למחזיקים כרטיסים למופעים לשנת 2020 (שנדחו), כוחם יפה ליום ומקום הישיבה 

כרטיסים זמינים רק באתר *8780 leaan.co.il. מפיקי המופע מבקשים להודיע: הכניסה תותר למחזיקי כרטיסים שנרכשו בלאן בלבד!