17 שנות מאסר נגזרו הבוקר (שני) על שחר רימוני, שהורשע בינואר האחרון באונס ילדה בת 11 בביתה.

כזכור, בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע בתחילת ינואר את רימוני בן ה-21, תושב חיפה, בביצוע מעשה אונס בילדה בת 11, שאירע בחודש יוני האחרון לאחר שפרץ לדירת מגורי הוריה.

מעובדות כתב האישום שהוגש בחודש יוני האחרון, רימוני הגיע בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר לבניין בו מתגוררת הקטינה. הוא הבחין כי חלון הסלון של הדירה פתוח, והחליט לפרוץ אל הדירה במטרה לבצע בה גניבה. תחילה, הוא חיפש ברחבי הבית דבר מה לגנוב, ובשלב מסוים הבחין בצרור מפתחות ובו גם מפתחות לרכב תלויים על מתלה. אז החליט הנאשם לגנוב את הרכב.

רימוני המשיך להסתובב בדירה, כשנכנס לחדר השינה של הקטינה, סגר אחריו את הדלת ואז ניגש למיטתה והתכופף בצמוד אליה. הוא החל לגעת ברגליה, והיא התעוררה משנתה בשל המגע. בשלב זה הוא תקף אותה מינית. כמו כן, הראיות בתיק כללו גם ממצאי דנ"א.

יו"ר נעמת, חגית פאר, בירכה על העונש הכבד שנגזר על שחר רימוני: ״מדובר באדם שרצח את נפשה של ילדה - אין בחוק עונש כבד מספיק למעשה שכזה. יחד עם זאת, בית המשפט בחר להחמיר במסגרת החוק ובכך העביר מסר חשוב הן לפושעים עתידיים והן למתלוננות- לצאת ולהתלונן״.

מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה אוה מדז'יבוז' התייחסה לגזר הדין: "בית המשפט אמר היום את דברו. המעשה השפל של שחר רימוני פצע לכל החיים את הילדה הקטנה ואני מברכת את בית המשפט על העונש החמור שגזר על הנאשם. על החברה שלנו להוקיע לחלוטין כל מעשה אלימות מינית ועונשים כמו זה מהווים הרתעה".