סופו של הברקוד מגיע. חברת הספנות צים הודיעה היום (שני) על הקמת חברת ZIMARK, המספקת טכנולוגיית סריקה מתקדמת שצפויה להחליף את כל מה שהכרנו. ZIMARK מביאה תקן סריקה חדש שישמש בין השאר לניהול מלאים, וניהול משימות לוגיסטיות נוספות תוך השגת יתרונות משמעותיים בביצועים, עלויות ויעילות.

הטכנולוגיה הרשומה כפטנט פותחה על ידי חברת הסטארטאפ הישראלית SODYO, המתמקדת כיום במתן פתרונות אינטראקטיביים בתחומי המדיה והפרסום הדיגיטלי. הקמת ZIMARK תרחיב משמעותית את היקפי השימוש בטכנולוגיה, ותביא אותה לראשונה לתחום של הלוגיסטיקה והמסחר העולמי הגלובלי, בעל היקפי הפעילות האדירים.

מ-ZIMARK נמסר כי "אנו מאמינים ש-ZIMARK תצעיד את טכנולוגיית הסריקה 'משחור-לבן לצבע', ושהסמן הצבעוני החדש של ZIMARK יחליף את הברקוד המוכר והישן כמו גם את קוד ה-QR וה-RFID, הודות לתכונותיו המתקדמות, כולל יכולות סריקה ארוכות טווח, סריקה של מספר פריטים בו זמנית, תוצאות סריקה מותאמות אישית ותכונות פורצות דרך אחרות.

השקת ZIMARK היא דוגמה נוספת ליוזמות הטכנולוגיות של צים, המביאה חדשנות ושינוי לענף הספנות והלוגיסטיקה. צים ממשיכה למנף טכנולוגיה מתקדמת, כולל אינטילגנציה מלאכותית וביג דאטה בכדי לייעל ולשפר את הרווחיות של עסקים ולקוחות במערכות שרשרת אספקה מורכבות וגלובליות. ZIMARK היא התוספת האחרונה למערך חברות הטכנולוגיה החדשות של צים, לצד השקעות בחברות טכנולוגיה מבטיחות, כולל:

• Ladingo - טכנולוגיה חדשנית המפשטת תהליכי השילוח הבינלאומי ומספקת פתרון שילוח מלא עד בית הלקוח (DDP) 
• שטר מטען אלקטרוני בפלטפורמת WAVE BL - צים הייתה חלוצה בהצגת שטרי מטען ללא נייר בענף הספנות, וכיום היא מובילת שוק בתחום.
• ZIMGuard - רתימת יכולות של בינה מלאכותית (AI) להתראות על הצהרה מוטעית של מטענים מסוכנים, ובכך למנוע סיכונים ענקיים.
• CyberStar - חברת אבטחת סייבר המספקת חבילת שירותים לתמיכה במוכנות אבטחת סייבר תפעולית.

 ZIMARK הזמינה להורדה חינמית ב-App store וב-Google Play