בשעה ששלטונות איראן משגרים איתותים סותרים לגבי סיכויי ההתקדמות, שבע המשלחות לשיחות הגרעין חזרו לווינה לקראת חידוש השיחות היום. ארה"ב תמשיך במעקב ממלון סמוך. בעוד שנשיא איראן חסן רוחאני אמר כי "חלה התקדמות משמעותית במשא ומתן", והוסיף "אם לא היו נושאים מדיניים אחרים", דובר משרד החוץ האיראני סעד חטיבזדה אמר מצדו כי "הצדדים אינם מתקדמים במהירות וכי בשלב זה לא נשקל קיום שיחות בדרג שרי החוץ". הדובר הוסיף כי עמדת איראן היא ש״לא נגיע להסכם על שום דבר לפני שנשיג הסכם על הכל״.

סגן שר החוץ של איראן עבאס ערקצ'י, העומד בראש המשלחת האיראנית לשיחות הגרעין , אמר לערוץ פרס טי וי כי ארצו לא תאפשר "למסמס" את השיחות. הוא הבהיר שאין שום דיונים לגבי הסרה הדרגתית של העיצומים האמריקאים מעל איראן בתמורה לחזרתה של טהרן ליישום מלא של הסכם הגרעין. הוא ציין כי ארה"ב חייבת להסיר את כל העיצומים בבת אחת. דוברת הבית הלבן ג'ן סאקי אמרה מצדה כי המשלחת הישראלית שהגיעה לארה"ב "לא תשנה את עמדת ארה"ב" לגבי איראן. "אנחנו שומרים את ישראל בתמונה כשותפת מפתח ונמשיך ליידע אותה על כוונותינו גם בביקורים הבאים", ציינה.

מפקד משמרות המהפכה האיראניים חוסיין סלאמי איים מצדו, בדברים שצוטטו בשמו בערוץ אל מיאדין הלבנוני, ש"אם הציונים ימשיכו לבצע את פעולותיהם נגד הפלסטינים, אלה יובילו בסופו של דבר לקריסתם". המחלוקת בשלטון האיראני באה שוב לידי ביטוי כאשר הערוץ הבריטי איראן אינטרנשיונל שידר קלטת שבה מתלונן שר החוץ מוחמד ג'וואד זריף על כך שהוא נאלץ להקריב את מדיניות החוץ של איראן על מזבח פעילות משמרות המהפכה. לדבריו, קאסם סולמאני, שחוסל על ידי ארה"ב, ניסה לטרפד את הסכם הגרעין בשיתוף עם רוסיה, הרשה למפציצים רוסים לטוס מעל שטח איראן לסוריה והתערב בשעתו בשיחה שקיים עם שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב על אספקת נשק איראני לסוריה. זריף אמר שהנשיא רוחאני לא ידע על התערבותו של סולימאני במדיניות החוץ האיראנית, וגם שמשרדו לא היה בסוד העניינים בקשר לפעילות הצבאית האיראנית בסוריה.

על רקע סערת "הקלטות זריף", היעד הראשון שאליו הגיע שר החוץ האיראני עם תחילת ביקורו בעיראק היה דווקא מקום חיסולו של סולימאני. דובר משרד החוץ האיראני אמר על ״הקלטות זריף״ כי "גם הדיפלומטיה וגם הצבא הם חלק מכוחה של הרפובליקה האסלאמית".
ובינתיים, בית משפט באיראן גזר שנת מאסר על על נזאנין זגארי־רטקליף, , עובדת סיוע הומיניטארי בריטית־איראנית שהועמדה לדין בגין תעמולה נגד המשטר האיראני. מוקדם יותר השנה שוחררה זגארי־רטקליף מבית הכלא האיראני אחרי ריצוי חמש שנות מאסר בעוון פעילות תעמולה נגד המשטר האיראני, דבר שהכחישה. ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון גינה את הרשעתה ואמר שהיא איננה צריכה לרצות שום עונש מאסר.