דגם ה־Galaxy S21 Ultra של סמסונג אומנם לא מגיע עם תג מחיר זול אבל המכשיר מצטיין בכל תחום. ממערך מצלמות סופר איכותי, תמיכה ב־G5, חיי סוללה ארוכים, תמיכה ב־S pen וביצועים חזקים, ללא פשרות על איכות התצוגה או חשש מהתחממות של הטלפון. מבחינת עיצוב מדובר במכשיר יפה אבל קשיח ומורגש, בעיקר הבליטה של מערך המצלמות בחלק האחורי, עם זאת, מתרגלים לזה ממש מהר, במיוחד כשהמסך נפתח.

דגם האולטרה מגיע עם צג 6.8 אינץ' ותומך בקצב רענון של עד 120 הרץ. המסך יכול להגיע לבהירות שיא של עד 1,500 nits לשיפור הניגודיות בין אספקטים של חושך ואור בתוכן דיגיטלי, ומציג איכות תמונה יוצאת מהכלל. כיסוי ה־CORNING GORILLA GLASS עושה עבודה מצוינת במניעת השארת טביעות אצבעות, ובכלל, המסך נעים למגע ומגיב במהירות.

לאולטרה מערך מצלמות יוצא מן הכלל, משלימה אותו גם היכולת לצלם סרטונים באיכות K8 ואף ללכוד מהסרטונים תמונות איכותיות. למכשיר מצלמת סלפי מצוינת של 40 מגה פיקסל, שמצליחה ללכוד תמונות איכותיות גם בתנאים לא אופטימליים. מערך המצלמות הראשי מציג מצלמה רחבת זווית של 108 מגה פיקסל, אולטרה רחבה של 12 מגה פיקסל ושתי מצלמות Telephoto של 10 מגה פיקסל. המצלמה גם תומכת בספייס זום של X100, אבל לא הייתי בונה על צילומי חלליות.

מבחינת ביצועים, המכשיר הוא פשוט חיה. סמסונג מתגאים בכך שזה המעבד הראשון שלהם בגודל חמישה ננומטר שאמור להכיל עוצמה ומהירות אדירות – וזה אכן כך. תענוג לשחק במשחקים על המכשיר, וזה לא ממש משנה כמה הוא תובעני, המכשיר הזה יכול לעמוד בזה – ואם לא די בכך הטלפון לא מתחמם בזמן משחק ממושך. עוד בונוס שנשמר לאולטרה הוא האינטגרציה של ה־S Pen, מה שמאפשר לו לתפקד גם כמכשיר NOTE קטן ובומבסטי פחות – זה בונוס אדיר במיוחד למי שרגיל להשתמש במכשיר לצורכי עבודה וכתיבה.

את כל הדברים האלה תוכלו לעשות עם המכשיר לאורך כל היום וללא בעיה, זאת באמצעות הסוללה החכמה של האולטרה שעוצמתה 5,000 מיליאמפר, שעושה שימוש במסך חדש חסכוני באנרגיה, והבינה המלאכותית של המעבד, שמאפשר לה להחזיק יממה שלמה גם במאמץ, והיא גם נטענת במהירות. המכשיר מוצע בשני דגמים: 256GB עם זיכרון 12GB במחיר של 4,699 שקל ודגם 512GB עם זכרון 16GB במחיר של 5,199 שקל.