רביב דרוקר חשף הערב (שלישי) במסגרת תוכנית "המקור" ששודרה בערוץ 13 את עדותו של מי שהיה יועצם של בני הזוג נתניהו, שעיה סגל. בעדותו, תיאר את התנהלותה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו ואמר: "שרה תובענית, משוגעת שצועקת וצורחת".

שעיה סיפר כי הזוג נתניהו "אוהבים מתנות מאוד", כאשר לדבריו, "הם לא חושבים שהם מושחתים שהם לוקחים את כל הדברים האלה, 'זה הרי מגיע לנו'". בין היתר סיפר על אחד מימי ההולדת של שרה, בו ארבעה זוגות שילמו כל אחד סכום כסף למתנה משותפת בחנות ספציפית. אשת ראש הממשלה בחרה את שאהבה, שחרג מן הסכום שהושקע מלכתחילה וביקשה מהמוכרים: "תחייבו אותם", מה שאילץ כל אחד מן הזוגות להוסיף מכספם.

באירוע אחר, לאחר ניצחונו של בנם של הזוג, אבנר, בחידון התנ"ך, הגברת נתניהו ביקשה מחבריה להביא יין לכבוד החגיגה, בטענה: "שלא יגידו שאני עושה מסיבה על חשבון המדינה". שעיה סיפר, "הבאנו להם קרטון עם יינות איכותיים והעברנו אותו מבעוד מועד". לאחר מכן המשיך, "כשהגענו, אני רואה רק יינות רגילים, פשוטים, שרה ביקשה להעלות את היינות שלנו למעלה".

סגל סיפר על האופן בו נהגה לקבל אשת ראש הממשלה מתנות: "רוני מאנה קנה לה ולו דברים, אני יודע שיש לה תחנה בארצות הברית ובאירופה של איזה מיליונר. בכל מקום יש מישהו שמשלם לה, שוגר דדי". במקרה אחר, סיפרה על בעל קייטרינג שהייתה מזמינה לאירועים חשובים, שלטענת סגל: "המדינה שילמה כסף, משרד ראש הממשלה".

באשר לראש הממשלה, סיפר סגל על התקופה בה היה שר אוצר, ודאג לדבריו, שארנון מילצ'ן יזכה במניות בערוץ 10 "באופן אישי". זאת, על מנת לקבל אישורים רגולטוריים, כך טען. "ביבי לקח על עצמו לסדר לו את זה, הוא היה מעורב בהכל". בהמשך סיפר על התקופה בה דליה איציק הייתה שרת התקשורת ואמר: "ביבי תבע מדליה שתסדיר למילצ'ן שיכנס כשותף בערוץ 10, התמורה ניתנת עד עצם היום הזה".

לדבריו, לאורך העשור בו עבד למען משפחת נתניהו, בני הזוג נתניהו לא שילמו לו. מלבד פעם אחת, בה הוכרח נתניהו לשלם לסגל, ורשם לו צ'ק על סך כ-2,500 שקלים. משגילתה שרה את הסיפור – "היא התחילה לצרוח, אמרה שאם היא לא תקבל את הכסף חזרה, היא תצא לקניות עם כל כרטיסי האשראי ותגמור את הכסף של המשפחה".

עוד סיפר בעניין זה כי שרה הטיחה בראש הממשלה: "הרי סוכם שלא תוציא אגורה בלי להתייעץ איתי, אתה לוקח את הכסף של הילדים, אתה מחלק את הכסף שלהם".

בתגובה להקלטות מתוך עדותו של שעיה, מהליכוד נמסר: "כשבית המשפט קובע שנפלו פגמים חמורים בחקירות נגד רה״מ וכשהתיקים התפורים נגדו מתפוררים, לפרקליטות אין ברירה אלא לבצע הדלפה פלילית, מגמתית ומכוערת שדינה שלוש שנות מאסר ושמטרתה היא לנסות להפיל ראש ממשלה חזק מהימין. אחרי שהתגלו הפעולות הפליליות שנעשו כדי לסחוט עדים נגד רה״מ, אפשר רק לדמיין אילו איומים ולחצים הפעילו כדי להביא את סגל, כמה ימים אחרי שיצא מניתוח מורכב במחלת הסרטן שלו, למסור שקרים אלו. הציבור חכם ולכן הוא לא קונה את התרגיל המשומש הזה".