‏בית משפט השלום בכפר סבא קבע היום (רביעי) כי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ישלם הוצאות משפט בסך 4,500 ש"ח לדנה כשדי. בהחלטה נכתב כי לאחר שיעשה זאת, יבוטל פסק הדין של בית המשפט שחייב אותו לשלם לכשדי חצי מליון שקלים, לאחר שלא הגיש כתב הגנה. בית המשפט אף קובע שכתב התביעה נמסר כדין ליאיר נתניהו

עו"ד רון לוונטל, המייצג את כשדי, מסר: "יאיר נתניהו טען שוב ושוב, בעצמו וכן על ידי בא כוחו, כאילו נפל פגם בהליך המצאת כתב התביעה לידו. טען למרמה, לכך שיש לנו טקטיקה לא הוגנת ושהוא "יפעל בכל האמצעים החוקיים ואצל המוסדות המוסמכים, לרבות משטרת ישראל, כדי להעמיד לדין". בית המשפט קבע באופן צלול וברור שההמצאה בוצעה כדין, בלי טריקים ובלי שטיקים. יאיר נתניהו השחיר גם את גב' כשדי וגם את באי כוחה וחבל שכך. כעת תתחיל התביעה להתברר ונוכיח שהנתבע השמיץ את התובעת והטריד אותה מינית בדבריו. חבל שרק בדרך של פסק דין בהיעדר הגנה, ניתן להמציא ליאיר נתניהו כתב תביעה, וחבל שרק בגלל תנאי לביטול התביעה, ישולמו ההוצאות שנפסקו".

הציוץ בעקבותיו נתבע יאיר נתניהו (צילום: צילום מסך טוויטר)
הציוץ בעקבותיו נתבע יאיר נתניהו (צילום: צילום מסך טוויטר)

כזכור, בקיץ שעבר הגישה הצעירה תביעה בסך חצי מיליון ש"ח נגד בנו של ראש הממשלה. כתב התביעה של כשדי, שהוגש באמצעות עו"ד רון לוינטל ואביה של התובעת עו"ד יעקב כשדי, עוסק בכך שנתניהו הפיץ ברשתות החברתיות את תמונתה של כשדי עם בני גנץ, תוך כדי רמיזה כי השניים מקיימים יחסים רומנטיים.

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר אז: "תביעת השתקה מגוחכת, הזויה וחסרת כל בסיס, אשר כל מטרתה להביא פרסום,  ושדינה להידחות".