מפלגת הליכוד הודיעה היום (רביעי) כי "על מנת לצאת מהמבוי הסתום ולאפשר ולאפשר את הפעילות ההכרחית של משרד המשפטים, רה״מ בנימין נתניהו החליט למנות את בני גנץ כשר המשפטים בממשלת מעבר. רה״מ יביא את המינוי לאישור הממשלה היום". בכך, נתניהו ויתר על מינויו של אופיר אקוניס לתפקיד, לאחר שבג''ץ הוציא צו ביניים אמש למהלך. הרשת, כהרגלה, לא פסחה על המהלך והגיבה בהתאם.

כתב המשפט של חדשות 13 אביעד גליקמן כתב: "התקפלות מפוארת של ראש הממשלה", בעוד רוני מאנה רשם כי ראש הממשלה התקפל בעקבות פגישת בנט-עבאס שהתקיימה מוקדם יותר היום.

עיתונאי מעריב קלמן ליבסקינד, הסתפק בלצייץ את המילה "מביך", דבר אשר גרם לבנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו להגיב לו ולרשום: " או חשבתי שאיבדת את הלשון בחודש האחרון כאשר בנט פועל להקים ממשלה ברוב שמאל של מרצ, יאיר גולן, מירב מיכאלי וניצן הורוביץ בתמיכה של רע"מ והמשותפת! פתאום אני רואה התגלתה מחדש הלשון".

יאיר שרקי מחדשות 12 צייץ כי "לקחת את המדינה לכזה סיבוב ובסוף לסיים אותו במינוי גנץ למשפטים בהסכמה, זה כמו ללכת לבחירות כדי לא לקיים את הרוטציה עם גנץ, ואז להציע לו להיות ראשון ברוטציה".

עורכת הדין ואשת התקשורת כנרת בראשי: "ההחלטה למנות את גנץ זו לא פחות משערורייה. נתניהו נכנע ללחץ פרוגרסיבי פסול, הוא מנע מאזרחי המדינה קרקס בהפקת דיקטטורת בג''ץ ולא בפעם הראשונה מתחילת כהונתו. נתניהו ממנה שר משפטים נגוע בניגוד עניינים חמור".

הפרשן לענייני חרדים של חדשות 13, אבישי בן חיים: "החלטה אחראית של ראש הממשלה בעניין גנץ. פעם אחר פעם ההגמוניה באמצעות מערכת המשפט דוחפת לעימות, לכאוס ולשיתוק פוליטי (שהרי זו "מטרתה" של ההגמוניה - שיתוק המערכת הפוליטית שבה יש גם לפשוטי העם ייצוג). פעם אחר פעם וישראל השנייה ומנהיגה הנבחר מגלים אחריות לאומית, בולעים ומנסים להרגיע".

חיים לווינסון החליט להגיב בפארודיה על סגנונו של שמעון ריקלין וצייץ: "יושב אצל אמא שלי. אוכל חומוס-צ'יפס-סלט. ואז שואל אותה. ראית את ביבי. אומרת ביבי התקפל אחרי ששלח לקרב את כל השופרות להתאבד בשבילו. אומר לה מה. ענתה הוא מכר אותם בשקל וחצי מהכסף ששעיה סגל החזיר לו. אבל הם ימשיכו הסכמתי. ואז שאלה אם אני רוצה גם טחינה. אמרתי תביאי. אני מת מרעב וזהו".