מעט מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית נחשפו היום (רביעי) במהלך קרב טוויטר יוצא דופן שהתנהל בין כתב הארץ לשעבר, חיים לוינסון, יועץ התקשורת רונן צור ומגישת "פגוש את העיתונות" רינה מצליח. 

הבלגן התחיל עם ציוץ של לוינסון, שביקר את הופעתו של רונן צור, שמנהל בימים אלו את המו"מ להרכבת הממשלה מטעם מפלגת העבודה, בתוכניתו של רפי רשף: "בחייאת רפי, אתה עיתונאי גדול, אתה לא יכול לעשות דבר כזה. יועצים אסטרטגיים אינם פרשנים פוליטים. אל תרמה את הצופים".

צור לא נשאר חייב וכתב בתגובה: "אני ממש פונה ללב של עורכי התכניות בכלי התקשורת: תנו לחיים להופיע קצת. אני ממש חושש ממה שהוא יעשה לעצמו אם התקפי הקנאה האלו יימשכו. זה ממש פיקוח נפש כבר".

לוינסון החליט לגרור תוכנית נוספת לזירה וכתב: "חודשים על גבי חודשים פונים אלי לבוא לפגוש את העיתונות. אבל אין לי כוח בשבת לנסוע לנווה אילן. לפני איזה חודש, סתם לקטע, חשבתי: אגיד שמוכן לבוא אבל בתנאי שאין יועצי תקשורת כמו רונן צור. חשבתי שיסרבו וירדו ממני. אממה? הסכימו. זרקו את רונן, רק שאבוא".

בתגובה, מיהרה רינה מצליח, מגישת התוכנית, להכחיש באופן נחרץ: "לא היה ולא נברא. מכוער ודוחה".

לוינסון איים בתגובה "רינה, לתת פה צילום מסך?", אבל מצליח לא נכנעה ואתגרה אותו: "תן צילום מסך שמוזכר בו רונן נראה אותך. החלפנו את כל הצוות אחרי הבחירות אל תייחס לעצמך חשיבות גדולה כל כך".

לוינסון בתגובה ניסה לסגת וכתב "רינה, בגלל שאני אוהב אותך, לא שווה שאשתמש בשיחות פרטיות ביננו להעליב את רונן צור. עזבי". כעבור כמה דקות הוא מחק את הציוץ והחליף אותו בצילומי מסך חתוכים ששמו של רונן צור כלל לא הוזכר בהם, אך בהמשך גם אותם מחק וסיכם את הפרשה בהתקפלות מפוארת: