הרדמי נוט 10 של שיאומי הוא מכשיר יפה ומעודן, שמספק תמורה טובה למחיר. כאשר אוחזים בו, ישנה תחושה כאילו הוא עשוי מזכוכית, אף שלמעשה הוא מפלסטיק. הגוון של המכשיר אפור מטאלי, וכדאי להשתמש בכיסוי (המצורף בערכת המכשיר), שכן הוא נוטה לטביעות אצבעות. משקלו של המכשיר, שגופו עשוי מתכת - 179 גרם, אך התחושה היא שהוא קל יחסית. הרדמי נוט דק ונוח להחזקה ולשימוש. גודל המסך שלו: 6.43 אינץ' - כאשר הצלחתי לתפעל אותו ביד אחת.

כמו כן, המכשיר כולל הגנה של זכוכית Gorilla Glass 3, ושיאומי ציידו את המכשיר בפאנל AMOLED עם בהירות מרבית של 1,100 ניט - מהסוג שאמורים למצוא בדרך כלל בדגמים היקרים יותר בסדרה. הוא כולל סוללה בקיבולת של 5,000 mAh, שמספיקה ליותר מיום עבודה אחד, ושתומכת גם בטעינה מהירה בהספק של 33 וואט.

שני הדברים ששיאומי כללו במכשיר, ושהפכו נדירים כיום: מטען מהיר (בהספק 33 וואט) ושקע אוזניות, שחברות רבות בחרו לוותר עליו במכשירים האחרונים שלהן.

רדמי נוט 10 (צילום: יח''צ)
רדמי נוט 10 (צילום: יח''צ)

המעבד שנבחר הוא הסנאפדרגון 678 של קוואלקום, מעבד ביניים יעיל ומהיר. הגרסה שהגיעה אליי כוללת זיכרון RAM של 4 ג'יגה, לצד אחסון פנימי של 64 ג'יגה (אם כי ישנה גרסה של 128 ג'יגה שזמינה לרכישה).

הנתונים הללו מספיקים לשימוש יומיומי שוטף ובסיסי - כמו מייל או וואסטאפ. עם זאת, בעת השימוש באפליקציות כבדות יותר, דוגמת משחקים מסוימים, אפליקציות צילום כבדות או פייסבוק - ניתן יהיה להרגיש את המכשיר מתאמץ.

חיסרון של המכשיר הוא היעדרו של שבב ה־NFC. המשמעות היא שלא יהיה ניתן לטעון כרטיס רב־קו או לעשות שימוש בארנקים דיגיטליים באמצעות המכשיר הזה.

ה-Redmi Note 10 כולל מערך צילום בעל ארבעה חיישנים - מצלמה ראשית ברזולוציית 48 מגה פיקסל, מצלמת 8 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר־רחבה, מצלמת 2 מגה פיקסל לצילומי מקרו ומצלמת 2 מגה פיקסל נוספת - לזיהוי עומק בתמונה. מצלמת הסלפי מצוידת בחיישן 13 מגה פיקסל. המצלמות מספקות תמונות נחמדות, אם כי הצילום בחושך פחות מוצלח.

מחיר דגם 4GB RAM + 64GB זיכרון אחסון - 799 שקל, ודגם 4GB RAM + 128GB זיכרון אחסון - במחיר 899 שקל. המכשירים זמינים בצבעי אפור, ירוק ולבן.