תאונה מזעזעת התרחשה ביום ראשון האחרון, במסגרתה צעירה בת 29, שבדיוק חזרה מדייט ראשון, מצאה את מותה על המדרכה. באירוע, שהתרחש באיסט-וילג' בסן דייגו, טיילור קהיל הלכה ברחוב יחד עם גבר שהכירה דרך אפליקציית היכרויות, כשלפתע גבר אחר צנח מגג הבניין שהיא עמדה בסמוך לו והתרסק ישירות עליה. צפו בדיווח של חברת החדשות Fox 5 San Diego: 

עדי ראייה שהיו במקום סיפרו כי הוא נתלה על מעקה המרפסת בקומה התשיעית של הבניין, לפני שנפל מטה. בעקבות הסיטואציה הטרגית, מותה של קהיל נקבע במקום ואילו הגבר שהתאבד מצא את מותו מספר שעות לאחר מכן על מיטת בית החולים. על פי הדיווח בערוץ החדשות Fox, קהיל הייתה בת יחידה שהותירה אחריה את אביה ושני כלבים, בשם רו וסטלה.

מנהלת משרד יחסי הציבור מקפרלן, שם עבדה קהיל, העלתה לעמוד הפייסבוק של החברה פוסט לזכרה של העובדת המנוחה. "לפני שמונה שנים, בחורה ביישנית להפליא התחילה במשרדי מקפרלן כמתמחה. יכולתי לראות את הניצוץ שהיה מתחת לילדה הזאת שאמרה מעט מאוד מילים", כתבה לורל מקפרלן מנהלת החברה והוסיפה: "אני אסירת תודה על האדם שהיא הייתה והיא תחסר לרבים".

בהמשך, הועלה פוסט נוסף על ידי משרד יחסי הציבור, אך הפעם נכתבו בו מילותיו של אביה. "החיים שלה היו במקום טוב והיא הייתה מאוד שמחה. כל פעם שאני חושב על כמה היא חסרה לי אני אוהב לחשוב על כך שהיא הלכה לעולמה כשהייתה מאושרת. טיילור ואני היינו חזקים יחד וזה הזיכרון שאקח איתי כל חיי", נכתב. בנוסף לכך, קהיל התנדבה ולקחה חלק באגודת האלצהיימר, לזכר אמה שהלכה לעולמה בעקבות המחלה, ולמען אוגדת בעלי החיים SD Humane.