רוכב אופנוע בן 27 נהרג היום (חמישי) לאחר שהיה מעורב בתאונה עם רכב פרטי בכביש 375 סמוך לביתר עלית, צוותי מד"א שהגיעו למקום נאצלו לקבוע את מותו. שתי נשים נוספות נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים שערי צדק.

פרמדיק מד"א אראלי לוי סיפר: "הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לרכב הפרטי. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של הכיבוי, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. שתי נשים מהרכב הפרטי טופלו במקום ופונו לבי"ח כשמצבן קל".

רשף אבי מזרחי מפקד משמרת לוחמי האש שהוזעקו למקום סיפר: "הוזנקנו לתאונת דרכים בין אופנוע לרכב פרטי בכביש 375 בסמוך לביתר עלית.עם הגיענו למקום נגלתה לעינינו זירה קשה ומורכבת בה רוכב האופנוע לכוד מתחת הרכב הפרטי. לוחמי האש החלו בפעולות חילוץ מהירות בעזרת ציוד הידראולי וזאת על מנת להרים את הרכב על מנת לחלץ את רוכב האופנוע. לצערי הרב לאחר החילוץ נקבע מותו של הרוכב על ידי כוחות הרפואה".

זמן קצר לאחר מכן, רוכב אופנוע כבן 30 נהרג לאחר שהחליק ברחוב עליזה יאנסין באור עקיבא. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו בדיקות רפואיות בסופן נאלץ לקבוע את מותו. 

חובש מד"א ניר זבישינסקי ופרמדיק מד"א ערן אגמון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 שוכב על הכביש שלצידו אופנוע, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות מתקדמות ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".