כבר שנים שהמשפחות של גולסינה ביימורז'ינה ואליונה באולינה מרוסיה חשדו כי חלה טעות בלידתן, כיוון שהן שונות לחלוטין מבני משפחתן. השיער הבלונדיני של גולסינה לא תאם את הגוון השחור של בני משפחתה, כך גם השיער הכהה של אליונה שהיה שונה מהצבע הבהיר של משפחתה. השבוע, אחרי 38 שנים, השתיים גילו כי הן הוחלפו ביום לידתן בבית החולים וחיו עם המשפחות הביולוגיות אחת של השנייה. 

בראיון לאתר החדשות הרוסי RU.74, אחותה של גולסינה סיפרה: "היא הייתה בלונדינית מלידה ואילו כל המשפחה היו עם שיער שחור. ראינו שהיא לא כמונו אבל לא ייחסנו לכך חשיבות, עד שהחלו להתגנב שמועות מהכפר הסמוך שגרמו לנו להתחיל לחשוד עוד יותר. אמא שלי סירבה להאמין". כמו כן, גם אליונה סיפרה בתוכנית טלוויזיה רוסית כי כבר בגיל 12 היא הייתה עדה לשיחות הין הוריה בנוגע לזהותה. 

לדבריה, מרוב חשודות ודיבורים מסביב, אליונה החליטה לבצע בדיקת DNA שחשפה כי משפחתה הביולוגית אכן חיה בכפר הסמוך וגדלה עם המשפחה הלא נכונה. שתי הנשים נולדו בשנת 1983בבית החולים קיזיל שבקיזילסקויה, שם התרחשה הטעות הגורלית. על פי הדיווחים, תגי הזהות שהודבקו למיטתן נפלו והאחות במחלקה הדביקה אותם הפוך. כמו כן, האחראית לפרשה אינה בחיים, כך שאין עוד מידע והכל נותר בגדר תעלומה. 

בימים אלו, שתי הנשים דורשות פיצוי מבית החולים בגין הטעות ששינתה את חייהן, וכלי תקשורת מקומיים דיווחו כי בעבר אנשים המעורבים במקרים דומים זכו בעד 1.5 מיליון רובל (כ-65 אלף שקלים). עוד דווח כי המשפחות מנסות להפיק את המיטב מהמצב ההזוי ומשתדלות לשמור על קשר בקביעות.