בצה"ל רשמו הבוקר (ראשון) הישג במלחמה בקורונה לאחר שלראשונה מאז פרוץ המגפה בישראל, לא אובחנו חיילים כחולים בנגיף. קצין רפואה ראשי, תת אלוף פרופ' אלון גלזברג התייחס לבשורה ומסר: "ההישג אותו רשמנו הבוקר הוא ציון דרך משמעותי במאבק בנגיף- הודות למאמצי המשרתים בצה"ל וכחלק ממבצע החיסונים הלאומי, אין היום בצה"ל חולי קורונה. חיל הרפואה על סגליו השונים, מפקדים בצה"ל ומשרתים בכלל היחידות-יש לכם חלק בהישג הזה".

"נמשיך להיות עם האצבע על הדופק ונשמר על בריאות המשרתים, למענם ובמטרה לאפשר לצה"ל לממש את משימתו בצורה הטובה ביותר", הוסיף תא"ל גלזברג. 

אחד מהגורמים לירידה החדה בכמות המאובחנים הוא מבצע החיסונים הנרחב שנערך בחודשים האחרונים בצה"ל ובמסגרתו למעלה מ-80 אחוזים מהמשרתים חוסנו כנגד הנגיף. בצבא ציינו כי המבצע נועד על מנת לשמור על בריאות המשרתים, על הכשירות המבצעית והרציפות התפקודית, "צה"ל ימשיך לפעול לשמירה על בריאות משרתיו בצל הנגיף קורונה".

ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף איציק תורג'מן, התייחס למבצע החיסונים המוצלח ואמר: "מבצע החיסונים שהיה מבצע טכנו-לוגיסטי רפואי מורכב ומהיר, הביא את צה"ל להיות הארגון המחוסן הראשון בעולם, והיום אנו רואים ציון דרך בו צה"ל הופך להיות צבא ללא חולי קורונה".