שוד דרמטי שהתרחש בקייפטאון שבדרום אפריקה עלה לכותרות בימים האחרונים, במסגרתו שני שליחי בנק הותקפו בזמן העברת מזומנים חשובה. סרטון מהאירוע, שהתרחש ב-22 באפריל והותר לפרסום במהלך סוף השבוע האחרון, תועד במצלמת לוח המכוונים של הרכב והציג את הסיטואציה המבהילה שכמעט והסתיימה באסון כבד, אך ניצלה בזכות אומץ הלב של הנהג. צפו בתיעוד מרגעי התקיפה: 

הנהג ועמיתו נצפו נוסעים על כביש מהיר באזור, כשלפתע הרכב הממוגן הותקף ביריות מתוך רכב שנצמד אליהם. "הם עומדים לירות עלינו", אמר הנהג לפני שהחלה התקיפה, והחל לנסוע במהירות כדי להתחמק מהחמושים. לאורך הנסיעה אפשר לראות את הנוסע ברכב מחזיק את הרובה שלו, עד כאשר הנהג הצליח לפגוע ברכב המאיים ויצא עם הנשק כדי להתעמת עם היורים. 

דובר המשטרה המקומית, בריג'ר וויש נאידו, אמר בראיון ל- TimesLive כי בתום האירוע החמושים ברחו מהמקום, בזכות התושייה ואומץ הלב של הנהג שהצליח להתחמק מהתקיפה. בנוסף לכך, הוא הוסיף כי עד זמן כתיבת שורות אלו לא נתפסו חשודים המעורבים באירוע. בדיעבד, הנהג זוהה כליאו פרינסלו, מדריך בחברת האבטחה של הבנק המקומי. כמו כן, החברה מסרה כי פרינסלו לא ימסור את תגובתו לאירוע בעקבות החקירה החסויה שמתקיימת בימים אלו במטרה לאתר את היורים.