לאחר 27 שנות זוגיות: איל ההון ומייסד מיקרוסופט ביל גייטס, ואשת העסקים מלינדה גייטס, החליטו כי הם מתגרשים. את ההודעה על כך פרסם גייטס הלילה (שלישי) בחשבון הטוויטר האישי שלו. 

"לאחר המון מחשבות, ועבודה מרובה על מערכת היחסים שלנו, קיבלנו את ההחלטה לסיים את חיי הנישואין שלנו. במהלך 27 השנים האחרונות גידלנו שלושה ילדים מדהימים ובנינו קרן שעובדת בכל רחבי העולם ומאפשרת לכל האנשים לנהל חיים בריאים ופרודוקטיביים", כתב הזוג בהודעה.

עוד הוסיפו כי "אנו נמשיך לשתף פעולה במשימה הגדולה הזו ונעבוד יחד בקרן, אך איננו מאמינים כי נוכל לצמוח יחד כזוג בשלב הבא של חיינו. אנו מבקשים מרחב ופרטיות למשפחתנו כאשר אנו מתחילים את מלאכת הניווט בחיינו החדשים". 

כזכור, בני הזוג הכיר עת מלינדה החלה לעבוד בחברת מיקרוסופט בתפקיד ניהולי, והם נישאו לאחר שש שנים. בשנת 2000 הקימו את קרן ביל ומלינדה גייטס, ארגון פילנתרופי פרטי, המממן עובדות מחקר ותמיכה בתחום הבריאות ברחבי העולם, כולל כמה מהמדינות העניות על הגלובוס, והיא הפכה לקרן הצדקה הפרטית העשירה ביותר בעולם.

לפי הערכות, הונם של בני הזוג מסתכם בכ-130 מיליארד דולרים. מלינדה יכולה להיות זכאית עד למחצית מהסכום, כ-65 מיליארד דולרים, בהתאם לחוקי המדינה שבה יבחרו להתגרש, למשל בוושינגטון, שם ממוקמת חברת מייקרוסופט, או בקליפורניה, שם הם מחזיקים נכסים. עם זאת, בני הזוג הודיעו כי בכוונתם להמשיך לפעול במשותף בקרן שהקימו, אך לא ברור כיצד ישפיעו הגירושין על סכומי הכסף שהם ישקיעו בה, במשותף ובנפרד.