בחדשות 12 פורסמו אמש הקלטות משיחה סגורה של חברת הכנסת איילת שקד (ימינה), בה היא מתבטאת בעד הקמת ממשלת ימין ומבקרת בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, ואומרת בין היתר כי לנתניהו יש "תאוות שלטון וכוח" וכי הוא ורעייתו הם "כמו דיקטטורים". ברשת לא נשארו אדישים והגיבו לדבריה של חברת הכנסת.

העיתונאי ציון נאנוס כתב בטוויטר: "כל מה שאכפת לו עכשיו זה רק המשפט. כל השיקולים שלו וההתנהלות שלו, הכל סביב המשפט. זה נכון שהוא צריך ללכת. בטקסט נשמע כאילו היא מפגינה בבלפור מדי שבת אבל איכשהו המסקנה שלה היא לנסות לשכנע להקים ממשלה בראשות האיש שהדבר היחיד שאכפת לו הוא המשפט".

גולש בשם נועם פתחי כתב: "על תומכי, מהללי, מחבקי, מנשקי מחבלים ארורים שהרסו פה משפחות וילדים - לא נשענים בממשלה ישראלית. גם נתניהו וגם בנט שקד צריכים להיות שם מבחינת הלב. אם צריך, גם בחירות 900 עדיף".

גולש אחר צייץ: "האם לדעתכם איילת שקד הדליפה בעצמה את השיחה לעמית סגל או כן?".

האם לדעתכם איילת שקד הדליפה בעצמה את השיחה לעמית סגל או כן?

— 🏳️‍🌈 Dovik. (@dovik_co) May 3, 2021

העיתונאי ופעיל השמאל עורך הדין אלדד יניב כתב: "הישג עיתונאי מרשים של עמית סגל. פעם שנייה שהוא מחריב לביבי ממשלה. גם כשאתם כועסים עליו מאד הוא עיתונאי לפני הכל. שקד לא הופתעה מההקלטה והייתה עם דף מסרים. אתם שואלים מה מטרתה? שקד לפני הכל.

אהרן דב הלפרין כתב: "הקטע הכי חזק בקלטת של שקד: "יש לו תאוות שלטון. כמו לרודנים. הוא לא מוכן לזוז. לנו אין את זה" היא צודקת יש לו סך הכל 30 מנדטים והוא לא מוכן לזוז. תאוות שלטון! "לנו אין את זה" - לנו אין תאוות שלטון. אבל מה לעשות? יש לנו שבעה מנדטים גדולים ושלמים לכן מגיע לנו השלטון".

"אה, וואו הקלטות של איילת שקד מדברת, פחדתי שהיא שרה", עקץ גולש בשם רשף שי.