תאונות דרכים קטלניות הן תאונות דרכים שבדרך כלל כוללות מוות של מעורבים בתאונה. מספר ההרוגים בתאונות דרכים במדינת ישראל עומד היום על מאות הרוגים בשנה. על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, נפגעי תאונות דרכים זכאים לפיצויים מחברת הביטוח ללא קשר לאחריותם לקרות התאונה.

הזכאים לפיצויים בעקבות התאונה וזכויותיהם
תביעה בגין נזקי גוף של אדם שנפטר היא תביעה שמוגשת בשם עיזבון הנפטר.

התובעים פיצויים בעקבות אירוע תאונת הדרכים הם היורשים של הנפטר/ת, האנשים שכתובים בצו הירושה של הנפטר/ת ובהתאם לחלקם היחסי, תלויי הנפטר/ת, האנשים שהיו תלויים מבחינה כלכלית בהכנסה של הנפטר/ת, בן/ת זוג, ילדים, הורים, וכן נהני הנפטר/ת שהם האנשים הכתובים בצוואה של הנפטר/ת. 

קביעת סכום הפיצויים
סכום הפיצוי שיתקבל כתוצאה מתביעת נזקי גוף משתנה בין מקרה אחד למשנהו ותלוי במספר גורמים, ביניהם גיל הנפטר, כאשר סכום הפיצוי שיתקבל יהיה גבוה יותר במקרה שבו הנפטר היה צעיר יותר, כמו כן סכום הפיצוי משתנה בהתאם לשאלה האם האדם שנפטר עבד לפני התאונה ולפי גובה שכרו.

קיימים גורמים נוספים אשר עלולים להשפיע על סכום הפיצוי, כמו כאב וסבל, שהוא רכיב בעל סכום קבוע שמהווה 25% מגובה הפיצוי המקסימלי בגין רכיב זה, ועומד על סך של 45,000 שקלים, וכן הפסדי תמיכה, במקרים שבהם הנפטר הותיר אחריו אישה או ילדים, הפיצוי יהיה גבוה יותר משום שהם יסבלו מאובדן שירותי בעל/אב וכו'. רכיב נוסף בפיצוי הינו הוצאות מצבה, קבורה וכד'.

חשיבות ייצוג עורך דין בתביעת נזקי גוף בעקבות תאונות קטלניות 
בני משפחתם של נספים בתאונות דרכים מתמודדים עם אובדן בשלל רבדים, רגשי, כלכלי, אישי ועוד. לכן קיימת חשיבות רבה בבחירת עורך דין בקיא בתחום ובעל אמפתיה, שיוכל להעניק לכם יחס אישי ולעזור לכם למצות את זכויותיכם תוך חתירה לקבלת פיצוי מקסימלי.

התנהלות משפטית שקולה ונכונה של עורך הדין המייצג מול חברת הביטוח, תאפשר ליורשי המנוח להגדיל באופן משמעותי את סכום הפיצוי שיקבלו בסופו של ההליך.

ההליך המשפטי הכרוך בתביעות פיצויים בעקבות תאונות קטלניות מחייב מיומנות, ניסיון ובקיאות בתחום. על כן ישנה חשיבות עליונה בבחירת עורך דין מתאים שמתמקצע בייצוג נפגעים בתביעות נזקי גוף בתחום תאונות הדרכים הקטלניות.

כללי חישוב הזכאות לפיצויים עבור היורשים והתלויים של הנפטר/ת שונים מהותית מכללי החישוב הנהוגים בתאונות דרכים שבהן לא אירע אובדן. לפיכך, חשוב לוודא כי עורך הדין המייצג מנוסה בייצוג נפגעים בתאונות קטלניות ובייצוג יורשים ותלויים בתביעות פיצויים מכוח חוק הפלת"ד.

עו"ד תאונות קטלניות בירושלים 
עו"ד תומר ששון מתמקצע בתחום תביעות נזקי גוף לפי חוק הפלת"ד במקרים של תאונות דרכים. 

עו"ד תומר ששון בעל ניסיון עשיר בייצוג לקוחות בפני כל ערכאות בתי המשפט כאשר לזכותו מספר רב של פסקי דין עקרוניים וחשובים בתחום דיני הנזיקין. במהלך השנים עו"ד ששון הצליח להשיג ללקוחותיו פיצויים מקסימליים ולמצות את זכויותיהם בצורה הטובה ביותר.

נוסף על כך, משרדו של עו"ד תומר ששון מייצג לקוחות בתחום הרשלנות הרפואית בהריון, לידה, רפואת שיניים, רפואת ילדים וכו', וכן בתחום תביעות ביטוח דירה, רכב, עסק ועוד. 

עו"ד תומר ששון דוגל במתן יחס אישי, אכפתי ואמפתי עבור כל אחד מלקוחותיו, וכן מבין ומכיר באחריותו להצלחתה של כל תביעה, ולכן עושה ככל שביכולתו בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוחות תוך שימת דגש על מקצועיות, מקוריות, יצירתיות, יסודיות ושימוש בידע ובניסיון שרכש במהלך השנים.

עו"ד ששון מאמין בזמינות גבוהה עבור לקוחותיו ומעניק להם מענה משפטי מקצועי ויסודי בהתאם לצורך.

פרטי התקשרות:
טלפון: 053-9370247
כתובת: שלומציון המלכה 18, ירושלים
אתר: https://www.lawguide.co.il/lawyers/10621/27591/ 

הכתבה באדיבות אתר LawGuide.

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.