פרשה הזויה מסעירה את תאילנד בשבוע האחרון, במסגרתה גבר החליט לנקום בגרושתו בדרך מזעזעת. על פי הדיווחים, ובתיעוד שנתפס ממצלמות אבטחה שהוקמו באזור, אפשר לראות את הגבר שבור הלב זורק בקבוק תבערה על המשאית של אשתו לשעבר ונמלט מהמקום. בדיעבד, הגבר זוהה על ידי השוטרים כניווט צנ'קאו, והתברר כי המעשה האכזרי נעשה רק בגלל שהוא קינא כשראה אותה עם גבר אחר. צפו בתיעוד הנקמה המוגזמת:

ראה את גרושתו עם גבר אחר וזרק עליהם בקבוק תבערה (צילום: רויטרס)

בתיעוד המבהיל אפשר לראות את הלהבות בולעות במהירות את המשאית, כשהגבר בחולצה אדומה נראה בורח מהמקום. האישה, פטרפונד קונגסייד בת ה-26, הצליחה במזל רב להיחלץ מתוך המשאית הבוערת עם כוויות קלות בלבד, ויחד עם בן זוגה החדש. לדבריה, השניים עצרו לכדי לנוח  בתחנת דלק לאחר נסיעה ארוכה, כשלפתע התרחש האירוע. 

"הוא בעלי לשעבר. יש לנו ילד אחד משותף אבל החלטתי לעזוב אותו אחרי שהבנתי שהוא משתמש בסמים. ניסיתי לשמור איתו על קשר טוב וחשבתי שיש בינינו הבנה אבל עכשיו אני לא מצליחה להבין מה גרם לו לעשות את זה", סיפרה קונגסייד. כמו כן, האישה העידה כי הייתה בטוחה שהיא עומדת למות אחרי שראתה את בעלה לשעבר מנפץ את חלון הרכב ומשליך את בקבוק התבערה. 

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, צ'נקאו הודה כי הצית את הרכב של גרושתו וטען כי הוא היה שבור לב לאחר הפרידה ביניהם, ואף הוסיף כי היא חייבת לו כסף. "היא לקחה ממני הכל ועכשיו היא נותנת את זה לגבר אחר. אני מוכן להיכנס לכלא אבל היא תצטרך לשלם לי את כל מה שהיא חייבת לי", אמר הגבר הקנאי. כמו כן, מפקד משטרת המחוז, ריקאט צ'וצאק, אמר כי השוטרים עדיין עובדים על החקירה. "ראיינו וחקרנו את כל העדים והראיות כבר נאספו. כשנסיים להשלים את הפרטים החסרים נחליט כיצד לפעול", אמר צ'וצאק.