טלה 21.3־20.4

השבוע תהיה לכם אפשרות להביא את עצמכם לידי ביטוי. כמו כן, נוכחותכם תתחזק. הירח במזלכם בימים שישי עד ראשון יחזק אתכם ויעניק אנרגיה של עשייה והתלהבות. מולד הירח בשור בשלישי יפתח בפניכם אפשרויות להתחזקות בתחום הכלכלי. שימו לב להזדמנויות שנקרות בפניכם, חלקן טובות עבורכם. מתחים וכעסים בענייני בית ומשפחה עלולים לצוף - כדאי לבטא אותם ולא לשמור בבטן. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

שור 21.4־20.5

שינויים מפתיעים ישדרגו את חייכם. מומלץ לשתף פעולה עם האנרגיה הדוחפת לשינוי. אף שלחלקכם יש נטייה להימנעות מסיכונים, כרגע הסיכון בטוח יותר עבורכם. הירח יהיה במזלכם בשני עד רביעי, ומולד הירח במזלכם בשלישי הקרוב - מה שמבשר על חודש בלתי צפוי עבורכם. ייפתחו בפניכם אפשרויות להתחלות חדשות בכל הנוגע להגשמה וביטוי עצמי, או שיתרחשו אירועים משמעותיים, או שיהיו לכם הזדמנויות לצמיחה כלכלית.

תאומים 21.5־20.6

התקשורת החברתית שלכם בשיאה: אתם נמשכים לאירועים, אנשים, היכרויות חדשות ולימודים. הירח במזלכם בימים רביעי וחמישי יגביר את הדרמות הרגשיות והעומס. מולד הירח בשור בשלישי יגרום לכבדות לא מוסברת. אל תגזימו בניתוב האנרגיה החוצה. זה עלול להביא לאובדן ריכוז. לִמדו להתנתק מהסביבה כדי לאגור אנרגיות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

סרטן 21.6־22.7

מרס במזלכם מחזק אתכם ומעניק מוטיבציה לעשייה ולביטוי עצמי. עם זאת, אם לא תנצלו את המצב לעשייה, האנרגיה תנותב לכעסים שיצטברו וחבל. מומלץ לדחוף קדימה יוזמות ולממש רצונות שנדחקו הצדה עד כה. מולד הירח בשור השבוע יכול לחזק אתכם. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

אריה 23.7־22.8

שינויים בקריירה: אפשרויות והפתעות עשויות להגיע. השתדלו להיות יצירתיים ובעלי נכונות לשינויים. הזוגיות ממשיכה להעסיק אתכם, והתהליך שאתם עוברים יוביל לשינוי. אתם תקשורתיים חברתית כרגע ומאוד מקושרים. היכרויות חדשות אפשריות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, רביעי וחמישי.

בתולה 23.8־22.9

אתם יוזמים ופעילים חברתית. יש לכם אנרגיה לקדם פרויקטים חברתיים. הארות חדשות משפיעות על השקפת עולמכם ויוצרות אפשרויות לשינויים שיתבטאו בהמשך. יש לכם נטייה לרצות ביטחון ויציבות, ללא תנודות והתפתחות. המצב הזה עומד להשתנות. מולד הירח בשור יביא להתחלה ולהתהוות של משהו חדש. בקריירה למדו לסנן מה נכון לכם ומה לא כדי לא להציף את עצמכם במידע מיותר ולא מועיל. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

מאזניים 23.9־23.10

יש לכם צורך בידע, והסקרנות הטבעית שלכם מתפתחת. רצוי לנצל את העיתוי ללימודים ולהרחבת אופקים בכל תחום שאתם סקרנים לגביו. מולד הירח בשור ישפיע עליכם רגשית ויעורר צורך בשינוי פנימי עמוק. אתם מצויים בתהליך התחזקות האהבה העצמית, שיוביל אתכם לחיבור לאהבה אמיתית. שישי עד ראשון יהיו מתוחים בזוגיות. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

עקרב 24.10־21.11

אתם נוטים להתקבע באזור הנוחות ולרצות בשליטה, אך מומלץ לתרגל שחרור וזרימה, כי דברים עומדים להשתנות - אם זה בזוגיות ואם זה במבנה המשפחתי. ככל שתנסו לשלוט במצב, יהיה לכם קשה יותר. מולד הירח בשור בבית הזוגיות שלכם יכול לגרום לאירוע משחרר או מפתיע בשבועות הקרובים. חוסר השקט מתגבר, ומערכות היחסים שלכם דורשות התייחסות והבנה יותר מהרגיל. שני עד רביעי יהיו מתוחים בזוגיות. יום טוב השבוע: שישי.

קשת 22.11־21.12

אתם דומיננטיים בעבודה. נדרשת מכם השקעה, ועם זאת יש לכם הרגשה שדברים אמורים להשתנות. מולד הירח בשור יחזק את התחושה הזו, ואכן ייתכנו הפתעות ורעיונות לשדרוג בעבודה במהלך השבועות הקרובים. במערכות היחסים מתחזקת התקשורת. עבור מי שלא נמצא בקשר, התקשורת והיחסים עם הסביבה יאפשרו הזדמנויות לקשרים חדשים ולזוגיות. רביעי וחמישי יהיו מתוחים במערכות יחסים. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

גדי 22.12־20.1

מתחים וכעסים צפויים במערכות יחסים, אם לא תביעו את רצונותיכם בתוך הקשר. אתם צריכים להיות יוזמתיים ופעילים בקשר. מולד הירח בשור מחזק את התחום הרומנטי, ועשויים להתרחש אירועים מפתיעים למי שבזוגיות, וגם למי שלא. זהו זמן טוב לבנות קשר מתוך ערך עצמי מבוסס. אתם דומיננטיים בעבודה, והתקשורת והיחסים שלכם עם אנשים אחרים מתחזקים. ימים טובים השבוע: שני־רביעי.

דלי 21.1־18.2

אתם חשים תקיעות בבית ובקרב המשפחה ומתקשים לבצע שינוי. מולד הירח בשור יחזק את התחושה הזו. אירוע לא צפוי עשוי לגרום לכם להבין לעומק את המצב שבו אתם נמצאים. התעוררות בתחום הרומנטי. תיתכן היכרות רומנטית קלילה ומהנה, שיכולה להעמיק בהמשך. אתם תקשורתיים ומסקרנים את הצד השני. בעבודה אתם פעילים ויוזמתיים. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, רביעי וחמישי.

דגים 19.2־20.3

התקשורת והקשרים מתחזקים בבית ובקרב המשפחה. אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה וזקוקים לשינוי. מולד הירח בשור יכול להפתיע עם אירוע שייצור שינוי בסביבה הקרובה ויזיז אתכם מאזור הנוחות שתוקע אתכם. יוזמות ופעולות בתחום הרומנטי אפשריות ואף מומלצות. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.