ראש קבינט הקורונה ב'מגן ישראל' פרופ' רן בליצר,  שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM ואמר שעל אף התפשטות הווריאנטים השונים של הקורונה בארץ ובעולם, "נכון לרגע זה אין אף ווריאנט שאנחנו יודעים עליו שיש סיבה להניח שיש עמידות לחיסון כנגדו". 

"נושא הווריאנטים ימשיך ללוות אותנו בחודשים הבאים כל הזמן. האתגר שממנו אנחנו מנסים להימנע הוא ווריאנט שיש לו עמידות חלקית או מלאה כנגד החיסון", הבהיר. 

בהמשך פרופ' בליצר טען כי על אף שנתוני התחלואה בישראל הולכים ודועכים יש לנקוט בגישה זהירה והדרגתית בכל הנושא של כניסת תיירים לישראל ויציאת ישראלים לחוץ לארץ. "להערכתי רוב מדינות אירופה וחלק מארצות הברית עדיין לא במצב בו אנחנו נמצאים, לכך כשאתה יוצא למדינה לא מחוסנת אתה מסתכן פעמיים". 

ראש קבינט הקורונה התייחס גם לסוגיית החיסונים ולשאלה האם נצטרך להתחסן בחיסון נוסף ואמר כי, "אני לא ראיתי עדות מדעית שנדרש כרגע חיסון שלישי, להפך הנתונים מעודדים ומראים ששני החיסונים שקיבלנו יוצרים חסינות משמעותית וטובה גם אחרי חצי שנה". בנוסף לכך, פרופ' בליצר התייחס גם להתרחבות מבצע החיסונים גם לילדים ואמר כי "כשנראה את תוצאת הניסוי שחברת פייזר ערכה ואת המסקנות נוכל לגבש עמדה. לא אעשה דבר עד שלא אראה תוצאות מדעיות מסודרות". 

"עולם הרפואה הרבה יותר רגיש בכל הקשור לתרופות בבני הנוער ואוכלוסיות מיוחדות. אתה הרבה יותר רגיש ונזהר וזה לאו דווקא לחיסונים", הוסיף פרופ' בליצר. 

כמו כן, בליצר התייחס גם להתנהלות מדינת ישראל בנושא נגיף הקורונה ואמר כי "העבודה שנכון להיום אין בידוד מלא וטוב של אנשים שמגיעים ארצה הוא בעיה משמעותית, כל היכולת לאזן סיכונים, להמשיך ולפתוח את המשק כפי שקורה. יש יחס הפוך בין עוצמת הבקרה שאתה עושה בגבולות לבין רמת ההקלות שאתה עושה בפנים".