ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי חדש יחסית שמביא לידי ביטוי תפיסה חדשה ביחס לאנשים עם מוגבלויות, קשישים ואנשים שנפגעו עקב מחלה שהשפיעה לרעה על יכולתם הקוגניטיבית. לפי תפיסה זו, לכל אדם יש זכות בסיסית לחיות את חייו בהתאם לרצונו ולכן יש לאפשר לו לערוך ייפוי כוח מתמשך. ייפוי כוח מתמשך מאפשר לכל אדם בגיר מעל גיל 18 שנחשב לכשיר משפטית לקבוע בדיוק באיזה אופן ינוהלו ענייניו האישיים, הרפואיים והרכושיים במקרה שייקבע שהוא אינו כשיר עוד לקבל החלטות ביחס לעניינים אלה בעצמו.

איך אפשר להימנע מהליך של מינוי אפוטרופוס?
הכנת ייפוי כוח מתמשך עשויה לחסוך לבני משפחתו של הממנה את ההליך המשפטי המורכב והממושך הכרוך בהגשת בקשה למינוי אפוטרופוס מאוחר יותר. נוסף על כך, במסגרת ייפוי הכוח המתמשך הממנה רשאי לקבוע בעצמו מי יהיה/ יהיו הגורם או הגורמים שיקבלו החלטות ביחס להיבטים שונים בחייו, במצב שבו הוא כבר לא יהיה כשיר לקבל החלטות כאלה בעצמו. חשוב לציין כי בייפוי הכוח המתמשך, הממנה יכול לקבוע שמיופה הכוח יקבל עבורו החלטות הנוגעות לעתידו בהתאם לשיקול דעתו או לחילופין לקבוע באופן מדויק מה יהיה תוכנן של ההחלטות לגבי כל אחד מהנושאים.
 
לאחר שערך ייפוי כוח מתמשך עבור הלקוח, עורך הדין יפקיד אותו אצל האפוטרופוס הכללי. ייפוי הכוח המתמשך ייכנס לתוקפו במצב שבו הממנה אינו מסוגל לקבל החלטות רציונליות בנוגע לענייניו. יכולתו של הממנה לקבל החלטות הקשורות לענייניו הרפואיים, האישיים והרכושיים תיבחן על ידי רופא או בדרך אחרת שתיקבע במסגרת ייפוי הכוח המתמשך.

ייפוי כוח מתמשך עורכים אצל עורך דין מקצועי ומנוסה
כדי לערוך ייפוי כוח מתמשך חשוב מאוד לבחור בעורך דין מנוסה, מיומן ומקצועי שיוכל להסב את תשומת ליבו של הממנה לתרחישים עתידיים אפשריים לפי מאפייניו הייחודיים. עורך דין שהוסמך על ידי האפוטרופוס הכללי לערוך ייפוי כוח מתמשך יערוך את המסמך באופן שיבטיח שרצון הממנה יבוא לידי ביטוי במדויק במסמך המשפטי. כך, הממנה יוכל להיות סמוך ובטוח כי בבוא העת, כאשר הוא לא יהיה כשיר לקבל החלטות בענייניו בכוחות עצמו, הן יתקבלו לפי ההוראות שקבע בייפוי הכוח התמשך שנערך כאשר הוא היה צלול בדעתו.
 
עורך הדין נרקיס לביא הוא המייסד והבעלים של חברת עורכי דין שמעניקה ייעוץ משפטי אישי וייצוג משפטי בפני כל הערכאות בתחום דיני המשפחה. עו"ד לביא מלווה את לקוחותיו לאורך כל תהליך הכנת ייפוי הכוח המתמשך ובתוך כך מסביר להם את משמעות המסמך המשפטי עבורם ועבור יתר הנוגעים בדבר. במהלך שנות עיסוקו במקצוע, עורך הדין לביא רשם הישגים מקצועיים מרשימים, כאשר מומחיותו וניסיונו הרב בתחום דיני המשפחה אפשרו לו להגיע לתוצאות מיטביות עבור לקוחותיו פעם אחר פעם.

גיבוש אסטרטגיית פעולה משפטית לפי צורכי הלקוח
עו"ד נרקיס לביא מלווה באופן אישי כל מקרה שמגיע למשרד החל משלב הכנת החומר המשפטי, דרך לימוד התיק באופן מעמיק וגיבוש אסטרטגיית פעולה בו, ועד לייצוג הלקוח בערכאות שיפוטיות לפי הצורך תוך התחשבות מלאה ברצונותיו ובצרכיו. הליווי המשפטי האישי ניתן ללקוח תוך הקפדה על דיסקרטיות, אמינות ומקצועיות יוצאים מן הכלל.

עו"ד נרקיס לביא דוגל בכך שלקוח מרוצה הוא כרטיס הביקור הטוב ביותר ולכן הוא שם דגש על מתן יחס אישי ללקוחות המשרד. בעיסוקו המקצועי עורך הדין נרקיס לביא מביא לידי ביטוי את הניסיון והידע המשפטי הנרחב שצבר לאורך שנות עיסוקו הרבות במקצוע, במטרה להתאים לכל לקוח את האסטרטגיה המשפטית המיטבית עבורו.

פרטי התקשרות:
טלפון - 053-9428493
אתר - https://www.lawguide.co.il/lawyers/6210/8534/ 
כתובת - שד' בן גוריון 63, קרית ביאליק  - מחוז חיפה 

הכתבה באדיבות אתר עורכי הדין LawGuide.

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.