ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ב-103FM והתייחס לתביעה שהגישה נגדו משפחת נתניהו על הוצאת דיבה כאשר אמר כי "אני לא מוטרד, אני משועשע מהמשפחה המופרעת הזאת. יש תביעה, היא תענה. אני לא בטוח שהם ירצו שזה באמת יתברר". הוא הוסיף עוד: "לא חושב שזה יהיה ראש בראש עם נתניהו, אבל מה שזה לא יהיה – יהיה משעשע מאוד, אני מבטיח לך".

לטענתו, כאשר אמר שהם "חולי נפש", "לא נתתי חוות דעת רפואית, הבעתי דעה על ההתנהגות שלהם. ואני חושב שרבים שותפים לדעה הזאת. ההתנהלות שלהם היא כזאת. כל הסימנים שאתה רואה, מי שראה את הופעתו של הבן בבית המשפט לפני שבוע מבין למה אני מתכוון. כל יום אתה שומע בתקשורת ובשיח הציבורי שאחד אומר עלך זולתו 'הוא מטורף, הוא משוגע', מה ההבדל?".

בתשובה לטענה כי סימן את כל המשפחה, השיב: "כל המשפחה מתנהלת בחזית הציבורית, היא לא נמצאת בחדרים הפנימיים אלא משתתפת בתהליך הציבורי, האב, הבן והאימא. לכן הם חשופים לתגובות שמתבקשות מההתנהלות שלהם, מהדברים שהם עושים. אני חושב שההתרשמות הזאת היא לגיטימית. כשמדובר באיש ציבור זו ביקורת שהיא בהחלט בטווח הביקורת שאנחנו שומעים לעיתים קרובות בהקשרים שונים לאנשים שונים תוך כדי ויכוחים פוליטיים וכו', ואת כל היתר נשאיר לבית משפט ואני אשמח להציג את הדברים האלו ולבחון אותם כשהעניין הזה יגיע לכלל בירור".

הוא תקף את נתניהו ואמר כי "עומד בראש המדינה במשך שנים נוכל, רמאי, אדם שאין להאמין לאף מילה שלו. את כל זה אומרים יום יום מיטב השותפים שלו. מעניין שעל זה הוא לא תובע אף אחד לדין, למרות שאינספור אנשים אומרים את זה, זאת אומרת שכנראה שעל כל היתר הוא מסכים, שהוא שקרן ורמאי ונוכל. הוא משקר ומוליך שולל ומעמיד פנים והוא עוסק בעניינים הקריטיים של מדינת ישראל רק מתוך נקודת המבט של האינטרס האישי והפרטי שלו".

אולמרט ציין כי גם עליו ועל משפחתו אמרו דברים כאלה לא מעט: "אגב, מי שהתחיל בהשמצות של הילדים זה דווקא הם שהתחילו בהשמצות של הילדים שלי עם דברי נוכלות ונבזות וכו'. אז הם האחרונים שיכולים לבוא בטענות על כך. ובניגוד לילדים שלהם, הילדים שלי מעולם לא היו חלק מהשיח הציבורי, מעולם לא התבטאו, מעולם לא נקטו עמדות, מעולם לא השמיצו בפוסטים מדי יום אנשי ציבור מכל הסוגים, המינים והמפלגות".

בנוגע להמשך הקריירה הפוליטית של נתניהו אמר: "לא יודע אם הוא רוצה להיות חבר כנסת באופוזיציה, אז יכול להיות שתימשך, רק תהיה שונה לחלוטין ממה שהיא היום. האמת היא ששליחותו של נתניהו כמנהיג לאומי הסתיימה לפני הרבה זמן, הוא כבר שנתיים גורר את מדינת ישראל לבחירות והכל בגלל האינטרס האישי שלו. הרי כל אחד אומר את זה, יודע את זה, מכיר בכך, אין שום דבר יוצא דופן בדברים שאני אומר".