עו"ד ציון אמיר שייצג את מפקד חיל הים לשעבר, אלוף במיל' אליעזר (צ'יני) מרום, בפרשת תיק 3000 שוחח הבוקר (שני) בתוכניתו של אראל סג"ל והתייחס להחלטת הפרקליטות לסגור את התיק כנגד מרום ואמר כי "אני רוצה להגיד מילה טובה, ולשבח את צוות הפרקליטות ובראשו עו"ד יונתן תדמור, פרקליט מיסוי וכלכלה, שקיבל את ההחלטה הזו. זה לא פשוט, זה תיק דרמטי מאוד שמותקף מכל מיני שיקולים לגיטימיים וגם מאוד לא לגיטימיים".

עו"ד אמיר שיתף, "הוא עבר מסע מטורף של הכפשה ומי שמכיר את צ'ייני יודע שהוא לא היה רק אלוף בצה"ל. מעשיו למען ישראל והצבא אולי עוד ידוברו יום אחד. יש בליבו דברים קשים מאוד על החקירה ולידתה, על תחקירים שצעקנו מהבוקר עד הלילה שאין בהם דבר וחצי דבר, שקראנו במהלכם: 'תנו למערכת לעבוד באופן נקי ואל תשפכו דם".

בהמשך התייחס גם לשאלה האם מרום צפוי לתבוע דיבה גורמים בפרשה ואמר כי "הוא עוד רוצה לעדכן ולחשוב מה הוא עושה ולהתחשבן על כל מיני דברים. צריך תעצומות נפש לעבור את מה שעבר. אנחנו נשב על הדברים האלה, ולדעתי צריך לעשות את זה פעם אחת ולתמיד".

עו"ד אמיר התייחס גם לכתבי האישום הנוספים בפרשה ואמר כי "אני לא יודע מה יהיה עם שבעה כתבי האישום האחרים, אבל אני יכול להגיד שלסניגורים של הנאשמים האחרים יש טענות משמעותיות".