נשים רבות בעולם מתחזקות את לק על ציפורניהן בצורה כמעט אובססיבית, אך כעת חברת סטראט-אפ ישראלית פיתחה מוצר חדש שיעשה זאת עבורן. חברת Nimble פיתחה רובוט ביתי למריחת לק אוטומטית, המבוסס על טכנולוגיות של עיבוד תמונה תל ממדית, כך שכל מה שצריך הוא רק להכניס פנימה את היד. 

הרובוט החדשני שמורח לק (צילום: Nimble)
הרובוט החדשני שמורח לק (צילום: Nimble)

הרובוט החדשני בנוי כשבתוכו ישנה זרוע רובוטית זעירה הצובעת את הציפורניים באופן אוטונומי בארבע שכבות: בסיס, שתי שכבות צבע ושכבת טופ עליונה. במקביל למריחת הלק, המכונה מזרימה אוויר חם המייבש את השכבות לחלוטין – כל מה שעל המשתמשת לעשות הוא לבחור צבע, להכניס את הקפסולה ואת כף היד פנימה וללחוץ להפעלה. 

אז איך הרובוט מצליח למרוח בצורה מדויקת? פה נכנסת הטכנולוגיה המתקדמת, באמצעותה הרובוט מתאים את עצמו לכל כף יד וצורת ציפורניים, כך שניתן לחלוק אותו גם עם משפחה וחברים. על פי החברה, גם לאחר שהמוצר כבר יהיה בבית הלקוח, בכל פעם הוא ימשיך לקבל עדכוני תוכנה שייעלו אותו. כמו כן, הרובוט של חברת Nimble משווק למכירה מוקדמת דרך אתר קיקסטארטר, ודווח כי כ-11 דקות מרגע עלייתו לאוויר הוא כבר השלים את יעד הגיוס. 

צוות חברת Nimble (צילום: ג'ורדן קסטרינסקי)
צוות חברת Nimble (צילום: ג'ורדן קסטרינסקי)

המיזם עצמו הוקם בסוף שנת 2016 על ידי עומרי מורן מנכ"ל החברה, רון מילר סמנכ"ל טכנולוגיה ואביחי מור-יוסף סמנכ"ל מו"פ. "הרעיון של Nimble עלה בעקבות המתנה ארוכה מאוד לדייט עם מי שלימים הפכה לאשתי", אומר עומרי מורן מנכ"ל החברה, והוסיף: "כששאלתי למה היא התעכבה כל כך הרבה זמן, היא הסבירה שהסיבה היא המניקור שלה. אפילו האיחור לא הספיק כדי לפנות זמן להשלים את המניקור והיא נאלצה לוותר עליו. השיחה בדייט התגלגלה לעיסוק בכל הבעיות והצרות סביב המניקור והבנתי עד כמה נחוץ פתרון טכנולוגי".