תקופת ההיריון היא תקופה מרגשת מחד אך מלווה בחששות מאידך. השינוי שעוברים חייך בכלל וגופך בפרט הם לא דבר שקל לקבל. אומרים שאישה בהיריון היא קורנת  ונראת סקסית במיוחד אבל מה לעשות שלא כולן מרגישות כך? מזל שעולם האופנה התקדם ומאפשר לך כיום לשמור על סטייל שירים לך כל בוקר מחדש.  הכנו מדריך טיפים לפאשניסטה ההיריונית, כי מה זה היום היריון בלי תמונות שיק לאינסטוש?

1. קני חכם - כבר בחודשים הראשונים של ההיריון, כשאת עדיין באותה המידה, העדיפי לקנות חולצות ושמלות בגזרת A מתנפנפת או בדי סריג נמתחים כך שתוכלי לגדול בכיף איתם, ותהני מהם לאורך כל ההיריון. מה שבטוח - אל תגזימי ואל תקני 4 מידות מעל מידתך, זה לא יחמיא לך בשום צורה. התחדשי לך ב3-4 שמלות שישרתו אותך לאורך התקופה, וזה ממש לא חייב להיות ממחלקת היריון.

קולקציית קיץ של המותג טוטון (צילום: רותם לבל)
קולקציית קיץ של המותג טוטון (צילום: רותם לבל)

2. מסתירות בשיק -נשים רבות בוחרות להסתיר את הריונן בחודשים הראשונים ולטובת זה טרנד האוברסייז עושה את העבודה בצורה מושלמת! בחרי חולצה או שמלה בגזרת אוברסיז גדולה ורחוקה מהגוף, וכך אף אחד לא יבחין, גם אם יצאה לך הבטן מהר.

3. שטוח ויפה - עם קרסוליים נפוחים ומשקל התינוק, אל תוותרי על נעליים שנראות טוב, שיעניקו לך גם טוטאל לוק מחמיא וגם הרגשה טובה. יש כיום לא מעט נעלי בובה או נעליים שטוחות שיעזרו לך לעבור את תקופת ההיריון בסטייל ולא פחות חשוב- בנוחות. ותרי על נעליים עם שרוכים, כי בואי נודה באמת- מגיע שלב בהיריון שאין שום סיכוי שתתכופפי בשביל לשרוך את השרוכים...

ריעות אברהם. מחיר: 550 שקל (צילום: רותם לבל)
ריעות אברהם. מחיר: 550 שקל (צילום: רותם לבל)

4. הכל עניין של פרופורציה - אם את מרגישה שהחזה והבטן גדלו מאוד, ותרי על טופים עם עודפי בד, ראפלס, כיווצים ושאר דברים שיוסיפו לך נפח מיותר ויגדילו אותך יותר. דווקא גזרות שעוטפות את הגוף יחמיאו לך יותר.

5. מבליטה בפאן - בטן הריונית זה שיק, בכל מידה- הבליטי אותה. שימי לב שבבגדי היריון לרוב יש חגורה או כיווץ ממש מתחת לחזה שמבליט את הבטן ההיריונית. את לגמרי יכולה לשלב את הטריק הזה עם כל בגד שיש לך בארון- פשוט קחי חגורה וקשרי אותה ממש מתחת לחזה.

אינטימה, חזייה - 199.90 שקל, תחתון -149.90 שקל (צילום: דודי חסון)
אינטימה, חזייה - 199.90 שקל, תחתון -149.90 שקל (צילום: דודי חסון)

6. חשפי מחשופי וי - בחולצות ושמלות יחמיאו מאוד לחזה הגדל שלך. העדיפי לרכוש חולצות עם מחשופי וי, וכאשר את מרגישה שהחזה גדל מאוד והמחשוף חשוף מדי, הוסיפי מתחת גופייה צמודה בצבע שונה. זה גם יוסיף סטייל שונה לבגד, וגם לא יחתוך את החזה.

ומעבר לכל החוקים והטיפים - הרשי לעצמך לחגוג את עצמך. את יכולה ללבוש הכל- מטייצים ועד חצאיות. אל תוותרי על הסטייל שלך כי היריון זו לא מחלה. יתרה על כך, כולנו יודעות שדווקא בימים שאנחנו לא מרגישות טוב או וואו- להתלבש בבגד שאת אוהבת וגורם לך להרגיש יפה- משנה לך את כל מצב הרוח וההרגשה.