גולדה חוברת למאיירת הבינלאומית טליה צורף ומשיקה מארז אמנותי לחג השבועות: מהדורה חגיגית של מקפא יוגורט טבעי בשילוב תוספות ורטבים בהשראת עוגות הגבינה המסורתיות והאהובות של החג- קראמבל חמאה, פירות יער, שברי לוטוס, רוטב פיסטוק, תותים טריים וכמובן - בייגלה מלוח. המארז הכולל יוגורט ו-6 תוספות לבחירה מגיע בקופסת נשיאה יוקרתית ומעוצבת עם איוריה של טליה צורף, מה שהופך אותו למתנת חג מושלמת ומלאת סטייל! ניתן להשיג בסניפי גולדה.
מחיר מומלץ: 95-60 שקלים.

נרסיסו אמברה נרולי או דה טואלט, הבושם החדש מבית נרסיסו רודריגז, במהדורה מוגבלת. הניחוח החדש, אותו יצר הבשם Aurélien Guichard, מאופיין על ידי חתימת תו המאסק בנגיעות של פריחת התפוז ואקורד של ענבר מלטף. כל אלו מועצמים על ידי תו הנרולי אשר הופך את הניחוח לפרשי ומעניק אנרגיה תוססת וחמימה. התוצאה היא ניחוח ממכר, פרחוני וזוהר להפליא. לרכישת המוצר לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 429 שקלים. 

רשת הסופרמרקטים קשת טעמים השיקה סדרת גבינות קשות משובחות תוצרת חוץ, תחת המותג הפרטי דליסימו. הסדרה כוללת שמונה סוגי גבינות קשות עשויות מבקר, כבשים ועיזים במגוון גרסאות מעניינות בגוש או פרוסות. הגבינות: שתי גאודות הולנדיות בקר ועיזים, צ'דר אנגלי, מנצ'גו ומנצ'גו כמהין מספרד, מוצרלה איטלקית, סמוקרלה הולנדית, אמנטלר מפולין, אמנטל שוויצרי. לכל אחת מהגבינות אופי שונה מבחינת טעם, ניחוח, מרקם ומראה. להשיג בסניפי "קשת טעמים" ברחבי הארץ, לרכישת מוצרי הסדרה לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 21.90-4.90 שקלים. 

סדרת מוצרי פסטה במהדורה מיוחדת לחג השבועות. הסדרה כוללת שלוש סוגי פסטות איכותיות: פסטה טרופי - פסטה שזורה,  בעלת צורה ייחודית המאפשרת להחזיק כל תבלין או רוטב בצורה מושלמת, בעלת חיתוך ברונזה. פסטה פליה א פיינו - פסטה טליאטלה האהובה, בשילוב תרד המאפשר  להוסיף צבעוניות לשולחן החג ופסטה קסטלאנה- צורתה המיוחדת שדומה לקונכיה מאפשרת לרוטב להיכנס בין החריצים ולעטוף את הפסטה מכל הכיוונים. לרכישת מוצרי ברילה לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 11.90 שקלים.

איסי מיאקי דרופ דיסי– הניחוח החדש לאישה: ניחוח אופטימי וחדשני בתוך היסטוריה ארוכה ואייקונית של ניחוחות מים. הבושם בניחוח הלילך משולב בתווים של חלב שקדים ומאסק היוצרים ניחוח המפאר את הטבע. לרכישת המוצר לחצו כאן
מחיר מומלץ: 279-239 שקלים.

חטיפי ברוקולי במהדורה מיוחדת לקראת חג השבועות. החטיפים רכים מבפנים ופריכים מבחוץ, מרעננים ובציפוי קריספי חם וטעים. מצוינים לשילוב לצד מטבלים או סלטים ומתאימים במיוחד לשדרוג הארוחה בקלות עם המון טעם, ירקות וקריספיות. לרכישת המוצר לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 29.90 שקלים.

קינדר דליס במילוי קוקוס במהדורה מוגבלת: המעדן במילוי קוקוס עשוי משתי שכבות של עוגת ספוג קקאו אוורירית בציפוי קקאו פריך במילוי של קרם חלב וקוקוס.
מחיר מומלץ: 19.90 שקלים. 

גבינת שמנת כמהין- גבינת השמנת New York המיוצרת לפי המתכון המסורתי ובמרקם עשיר במיוחד של פטריות כמהין קיץ שחורות מאיטליה. מחלבות גד.
מחיר מומלץ: 15.90-8.60 שקלים. 

לקראת חג השבועות שופרסל משיקה קולקציית לייף סטייל חדשה לבית בשיתוף דיסני, בכיכובם של מיקי ומיני מאוס האהובים על כל הגילאים. קולקציית הטקסטיל כוללת מצעים זוגיים, קולקציית כלי מטבח ממלמין, מגבות רחצה, אביזרי אמבטיה ועוד. פריטי הקולקציה האביבית של הטקסטיל לבית, עם דמותם של מיקי ומיני מאוס, מתאימים לאבזור חדר השינה, חדר האמבטיה והמטבח. עיצוב המצעים הוא מונוכרומטי בגוונים של לבן, כחול ושחור- לבן. לרכישה לחצו כאן.
טווח מחירים: 149-25 שקלים.  

'בלה ויטה': בושם בריח פירותי, פרחוני הנפתח עם תווים תוססים של לימון איטלקי נעים, קסיס עסיסי ודובדבנים שחורים עשירים. הצד החושני של אשת GUESS בא לידי ביטוי באמצעות תווי הלב הפרחוניים המורכבים מסחלב יסמין ופרח הווניל. תווי הבסיס מורכבים מתערובת חמימה של אמברווד, טונקה, פרלינים ומאסק היוצרים יחדיו שובל מתוק וכיפי. לרכישת המוצר לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 249-179 שקלים.