צה"ל הודיע הערב (שלישי) כי "הלחימה תלך ותתעצם, נסלים את הפעילות שלנו בשעות הקרובות". את המידע מסר דובר צה"ל תא"ל הדי זילברמן בתדרוך שערך לכתבים צבאיים. 

בתוך כך, הוסיף הדובר כי "סביב השעה 16:00 בוצעה תקיפה חריגה בהיקפה במרחב צפון הרצועה. מטס גדול של כ-80 מטוסים הפציץ כ-150 מטרות, ביניהם כחמישים עד שבעים בורות שיגור של ארגון החמאס שהוטמנו באדמה. כמו כן, שמונה מבין המטוסים הם מסוג F-35".

"המשמעות האופרטיבית של התקיפה היא נטרול מוחלט של יכולת רקטית של שלושה גדודי חמאס בצפון הרצועה", הבהיר, "שאיבדו את יכולת מערך האש. חלק מהמשגרים שהו בתת-קרקע וכתוצאה מהפעולה הזו יהיו גם פיצוצי משנה ונזק אגבי". עוד אמר כי צה"ל תוקף גם מהים.

"אנו מעבים את המאמץ ההגנתי שלנו, וכעת גייסנו סוללת כיפת ברזל נוספת במילואים אשר נפרוס בשעות הקרובות", אמר זילברמן. "יש תאום מלא בין הדרג המדיני לזה הצבאי, הם לא מגבילים אותנו בשום דבר".

עוד עדכן דו"צ כי "למעלה מ-20 פעילי טרור נהרגו בתקיפות, בתוך כל מפקד מערך הנ"ט של חמאס בעיר עזה". הוא ציין כי אתמול "תקפנו את מערך הייצור של חמאס והג'יהאד האיסלאמי וכעת אנו ממשיכים. כמו כן, פגענו במנהרות התקפיות, ובאחת מהן שהו לוחמים של הכוח המובחר של חמאס".

"אנחנו גייסנו סדר גודל של 3000 אנשי מילואים למפקדות בפיקוד הדרום, העורף ומפקדות נוספות", אמר בסוף דבריו.