עוד ניסיון פיגוע סוכל: מחבל שניסה לחטוף נשק לחייל באזור נבי מוסא, סמוך ליריחו, נוטרל על ידי כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו באירוע, שבמהלכו ריסס החשוד גז פלפל על החייל, שנאבק בו וביחד עם קצין מג"ב שהיה בדרכו לבסיס וזיהה את ההתרחשויות, הצליחו לנטרל את החשוד ובכך מנעו את ניסיון חטיפת הנשק.

בצה"ל הדגישו כי החייל אינו דקור, וכי הוא סובל מחבלות יבשות בגפיים. החשוד נעצר והועבר לחקירה במשטרת ישראל.

מצה"ל נמסר כי "התקבל דיווח על ניסיון חטיפת נשק בנבי מוסא שבמרחב החטיבה המרחבית 'הבקעה והעמקים'. החשוד נעצר בנקודה, אין נפגעים לכוחותינו. הפרטים בבדיקה".

אתמול נוטרלו שני מחבלים לאחר ששכל הנראה ניסו להוציא לפועל פיגוע ירי בצומת תפוח שבשומרון. מוקדם יותר, מחבלת שלפה סכין וניסתה לדקור חיילי צה"ל המוצבים בכיכר החטיבה המרחבית שומרון. במהלך האירוע, מתנדב מיחידת המתנדבים "יצהר" של כבאות והצלה שהיה בדרכו חזרה מאירוע שריפה בהר ברכה הבחין בה לפתע בשולי הדרך כשהיא הולכת בצורה חשודה מכיוון הכפר חווארה אל תחנת אוטובוס בכיכר החטיבה בשומרון.

המתנדב שזיהה את הסיטואציה כחריגה עצר את רכב הכיבוי וניגש לעברה בניסיון להתחקות על מעשיה. כאשר היה במרחק של מטרים בודדים מהחשודה, היא שלפה לעברו סכין והחלה לרוץ לכיוון תחנת ההסעה. המתנדב שהיה חמוש, החל בנוהל מעצר חשוד תוך שהמחבלת זורקת את הסכין מידיה. מתנדב האש השתלט על החשודה, ריתק אותה לקרקע תוך שהוא מזעיק כוחות צבא לזירה.