גל האלימות בערים המעורבות ששוטף את ישראל בימים האחרונים נמשכו גם הלילה ( בין חמישי לשישי) עם שורת אירועים אלימים שנרשמו ברחבי הארץ. גם המהומות בלוד נמשכו והמשטרה הודיעה על החלת עוצר נוסף הערב בעיר, חמור יותר מזה שהוטל אתמול. 

בלוד, לפי הדיווחים, אדם נפצע מירי בצומת הגינתון בכניסה ללוד והתפנה לבית החולים עצמאית. בנוסף, בסמוך לבית כנסת בעיר בוצעה הצתה ושריפה פרצה במקום. בשכונת אשכול, לוחמי האש פעלו לכיבוי שריפה בבית כנסת ובדירה שבערה כליל, לוחמי האש פעלו לפינוי הדיירים מהקומות העליונות בבניין,  לכיבוי השריפה, סריקות לאיתור לכודים ופעולות שיחרור עשן.  בזמן פעולות הכיבוי הוצת עץ דקל סמוך לבניין, לוחמי האש פעלו בזריזות לכיבוי השריפה טרם נתפסו הדירות בלהבות. במהלך המהומות, לוחמי משמר הגבול עצרו 43 חשודים בהפרות הסדר.

במקרה אחר, ירי בוצע מכיוון המסגד בלוד לכיוון שוטרים, לא היו נפגעים. מהומות אלימות והצתות רכבים התרחשו בעיר ולפי חלק מהדיווחים אף נשמעו יריות. בשכונת הרכבת, שתי משאיות עלו באש, גם במקרה זה לוחמי האש כיבו את השריפות ומנעו את התפשטותן לרכבים אחרים.

מהומות אלימות בלוד (צילום: אנשי הדממה בפייסבוק)

ברמלה, שישה בתים פרטיים נשרפו בשכונת ג'וואריש. בנוסף, במהלך הלילה היו שריפות רבות, בעיקר בשטחים פתוחים בעיר.

בפזורה הבדואית, ילדה בת 8 נפצעה בינוני בראשה מיידוי אבנים לעבר רכב בכניסה לאבו קוידר. 

בנתניה, המשטרה עצרה 9 חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי ובכלל זה ניסיון לחסום את כביש החוף.

ביפו, חייל בן 19 נפצע קשה בראשו מפגיעת אבן שהושלכה עליו במהלך הפרות סדר ברחוב שדרות ירושלים ביפו. הוא פונה לבית החולים איכילוב עם פגיעת ראש וסובל משברים בגולגולת ודימומים מוחיים. במהלך הלילה נותח החייל על ידי צוות של שלושה נוירוכירורגים בכירים, אשר הצליחו לעצור את הדימום. כעת מאושפז החייל ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. חייל נוסף, גם הוא בן 19, פונה לאיכילוב במצב קל לאחר שטען כי הותקף ביציאה ממסעדת אבולעפיה, שם נחסם על ידי רכב, הופל לרצפפה ופורעים התנפלו עליו במכות. 

בחולון, תושב העיר בשנות ה-40 לחייו נעצר בחשד להחזקת כלי תקיפה במסגרת ניסיון להפר את הסדר. עד כה נעצרו 15 חשודים בהפרות סדר והחזקת כלי תקיפה בגזרת מרחב איילון.

בתל אביב, שני תושבי העיר בשנות ה-30 לחייהם נעצרו בחשד להחזקת כלי תקיפה במסגרת ניסיון להפר את הסדר. מוקדם יותר צוות צילום של תאגיד השידור הותקף בשכונת התקווה על ידי צועדים יהודים בדרכם ליפו. מי שספג את הפגיעה הקשה הוא הצלם רולאן נוביצקי, כשלצדו היה הכתב יואב זהבי. שני החשודים בתקיפה, כבני 30, נעצרו על ידי השוטרים שפעלו לפיזור התהלוכה הלא חוקית בשכונה.

כתב התאגיד יואב זהבי, שהיה בין המותקפים, סיפר: "אני לא נפגעתי באירוע, מי שהותקף זה רול הצלם שלנו על ידי שני פעילי ימין קיצוני. הוא אולי חטף זעזוע מוח, לא רוצה להתחייב על זה. אנחנו מגישים כרגע תלונה במשטרה. הגענו לתעד את האירועים ומרגע שהגענו לא נתנו לנו לצלם. ניסינו להתרחק אבל רדפו אחרינו ולבסוף קרה מה שראיתם. אני חייב להגיד שבניגוד לאתמול, היום יש נוכחות משטרתית בולטת".

גם בבת ים נרשמו הפרות סדר בבת ים במספר מוקדים, כוחות המשטרה של מרחב איילון פועלים בעיר בכוחות מתוגברים ומנסים להגיע לכל האירועים. 8 חשודים, בהם קטינים, נעצרו בגין מעורבות בהפרות סדר והחזקת כלי תקיפה, לרבות אלות, סכינים וכו'.

באום אל פחם המשטרה חילצה משפחה שנקלעה בטעות למקום והותקפה. המשפחה אותרה במרפאה מקומית במצבי פציעה שונים לאחר שהצליחה להימלט ממקום התקיפה בסיוע אזרחים נוספים. כוחות המשטרה סייעו באבטחת המשפחה עד הגעת אמבולנס שפינה אותם בליווי המשטרה למרכז הרפואי העמק בעפולה. 

בעפולה, נעצרו 3 חשודים קטינים בגילי 14, 15 ו-17 כאשר ברשותם, שוקר חשמלי, גז פלפל ואלה. השלושה נעצרו כאשר הגיעו לבית העלמין בעפולה, ככל הנראה בעקבות פוסט שפורסם ברשתות החברתיות וקורא להפגנה אלימה כנגד ערבים.

בחיפה, 8 חשודים נעצרו בחשד ליידוי אבנים והפרות סדר.

כאמור, העוצר בלוד נכנס לתוקף היום בשעה 17:00 בערב, כאשר החל מהשעה 20:00 נכנסה העיר לעוצר שיימשך עד השעה 03:00 לפנות בוקר. בזמנים אלו ייאסר על כל אדם לשהות במרחב הציבורי בעיר ויחול איסור על תושבי לוד לצאת מבתיהם או ממקום שהייתם בעיר. יציאה למרחבים מוגנים תתאפשר בעת הצורך. גם יציאה לצורך קבלת טיפול רפואי דחוף וכן תתאפשר יציאה לצורך חיוני נוסף ובכפוף לאישור טלפוני של משטרת ישראל. 

המשטרה נערכה בכוחות גדולים בכל רחבי הארץ להתמודדות עם הפרות הסדר וההתפרעויות הצפויות ברחבי הארץ, פרוסה בערים המעורבות ובמוקדי החיכוך ברחבי הארץ במטרה לשמור על רכושו וביטחונו של הציבור וקוראת לנהוג באחריות ולהישמע להנחיות. כמו כן, המשטרה דיווחה כי בימים האחרונים יש מספר שיא של פניות למוקד 100 ואירועים להם נקראת המשטרה, כ-153,000 אלף שיחות למוקד 100 וכ-36,500 אירועים שטופלו במשטרה. מדובר בנתון הגבוה בכ-40% מבשגרה.