חגיגה בלבן ברשת ZER4U
לקראת חג השבועות ולהשלמת החגיגה בלבן, הרשת מציעה מגוון עשיר של סידורי פרחים לשולחן חגיגי ואלגנטי, בדגש מיוחד על הצבע הרשמי של חג הביכורים - לבן. קולקציית הסידורים והזרים לשבועות מאופיינת במראה פשוט, נקי וקלאסי של פרחי העונה, עם שזירות של מגוון סוגי פרחים לבנים בשילוב צבעוניות עדינה. מחיר: החל מ־99 שקל.
נוסף לכך, כי אין חגיגת ביכורים בלי זר לראש, מציעה הרשת זרי ראש לקטנטנים ולגדולים. מחיר הזרים: החל מ־69 שקל.
מבצע שבועות מיוחד: בקנייה מעל 159 שקל ממגוון הפרחים תוכלו לרכוש יין לבן של דלתא ב־9 שקלים בלבד.

לא רק עוגות גבינה, אפשר גם גלידה
רשת הגלידריות לג'נדה, מציגה קולקציית גלידות גבינה מיוחדות לחג השבועות. מגוון הגלידות הלבנות מבוסס על גבינת שמנת ומסקרפונה בטעמים ובהשראה של עוגות גבינה כמו גלידה מגבינת שמנת עשירה בשילוב פירורי קרמבל.
נוסף לטעמי עוגות הגבינה, לג'נדה מציעה גם גלידת לאבנה עם זעתר ושמן זית, בתוספת קרקרים.
רשת הגלידריות לג'נדה מונה 21 סניפי בפריסה ארצית.

גלידת לבאנה של רשת לג'נדה (צילום: יערה גדרון)
גלידת לבאנה של רשת לג'נדה (צילום: יערה גדרון)

גולברי מציג קולקציה לבנה ברוח הביכורים
בית האופנה גולברי משיק קולקציה שכולה לבן, ברוח חג השבועות. הקולקציה מציעה שמלות, חליפות, חולצות, מכנסיים וחצאיות, לצד פריטי אופנה משלימים כמו תיקים ותכשיטים. בין הפריטים מצאנו חליפה לבנה קלאסית, שאותה מדגמנת הפרזנטורית אילנית לוי. טווח המחירים לקולקציה הלבנה: 89.90־399.90 שקל.

יתרונות החלב במוצרי הטיפוח
עוד משחר ההיסטוריה השתמשו בחלב לטיפוח העור. האגדות מספרות כי קליאופטרה טבלה בקביעות באמבט חלב לשמירה על עור עדין ויפה. לדברי מיכל חלילי, מדריכה בכירה במעבדות GIGI, כיום כבר לא צריך לטבול באמבט כזה, והיא ממליצה על מוצרים המבוססים על יתרונותיו: "לחומרים הפעילים הנפוצים במוצרי טיפוח המופקים מחלב יתרונות רבים התורמים למראה עור בריא. החלב ומוצריו עשירים בחלבונים, בסוכרים ובמינרלים, העוזרים לשיפור רמת הלחות, להבהרת העור ולהאטת הזדקנותו. החיידקים הפרוביוטיים שמצויים במוצרי החלב ופועלים באופן טבעי במערכת העיכול שלנו עוזרים למנוע מחלות, משפרים ומחזקים את ההגנה הטבעית של המערכת החיסונית, ומסייעים גם בטיפול יעיל באקנה".

שיתוף פעולה חגיגי מציג יצירתיות בקפסולה
שיתוף פעולה בין חברת קונברס לבין האומן קית' הרינג הוליד קולקציית קפסולה ייחודית בהשקה עולמית.
סגנון הפופ־ארט בציוריו של הרינג וחתימתו לצדם מחזקים את האמונה שאנשים מסוגלים לשנות סדרי עולם באמצעות יצירתיות.
הכוח המניע בקריירה של הרינג היה להבטיח שעבודתו תישאר נגישה לכל, וציוריו יופיעו על שלושה דגמים מובילים של קונברס. הקולקציה תימכר בלעדית בחנות פקטורי 54 בקניון גינדי TLV ובאתר החברה. טווח המחירים: לתינוקות ולילדים 199־249 שקל. לגברים ולנשים 399־549 שקל.

נעלי אולסטאר קית הרינג, 399 שקלים (צילום: יחצ חול)
נעלי אולסטאר קית הרינג, 399 שקלים (צילום: יחצ חול)

המגהץ שכבש את העולם - STEAMERY
רשת חשמל נטו מציעה פתרון קל לגיהוץ מהיר בתוך 25 שניות, בעוד הבגד תלוי על הקולב. המכשיר נוח לנסיעות, קומפקטי ונגיש.
מגהץ אנכי ידני, סטימר מבית STEAMERY STOCKHOLMבגימור מאט וחזית עשויה פלדת אל־חלד, נוח לאחיזה ומאפשר מילוי מים בנוחות, בלי לנתק את המגהץ מהחשמל, ושוקל 590 גרם. אפשר להשיג בסניפי חשמל נטו ברחבי הארץ, המוכרים אותו בבלעדיות. המחיר: 590 שקל.

פוקס הום מציגים שולחן חג לשבועות
קולקציית הקיץ של FOX HOME מציעה כלים, אביזרים ושילובים שבאמצעותם אפשר להרכיב שולחן חגיגי ומעוצב. להעשרת מראה השולחן כדאי לשלב כלי זכוכית עם מרקמים גולמיים, צלחות המשלבות גוונים של סקלת צבעי המים בשילוב חול זהב, המעניק מראה טבעי ונקי. על השולחן שמציגה FOX HOME מונחים כלים במראה שקוף וגולמי המשולבים עם כלי פורצלן אלגנטיים בצבע לבן ובמראה מלוטש, עם חתימת זהב בכתב מחובר, כאילו נכתב על חול. שולחן חג מעוצב בהשראת הטבע תמיד ירשים את האורחים.

אוזניות אלחוטיות שמשנות את חוקי הסאונד
ענקית הסאונד הבריטית B&W משיקה את האוזניות האלחוטיות ear True Wireless ANC, המרשימות בזכות איכות הסאונד, המטען שמשמש כמשדר והעיצוב הייחודי. מי שהתנסה בדגם PI7 האלגנטי של המותג Bowers & Wilkins, מהמובילים בתחום האודיו, דיווח על איכויות סאונד יוצאות דופן המופקת בזכות רזולוציה של 24 ביט, 2 דרייברים לכל אוזנייה (כמו ברמקול גדול), מגברים ייעודיים ומערכת סינון רעשים. דגם זה הוא היחיד בעל משדר מובנה המאפשר חיבור ישיר לאביזר חיצוני, וכך אפשר להתחבר למערכות בידור במטוסים, למכשירי כושר, לקונסולות משחקים ולטלוויזיות חכמות. להשיג בטופ אודיו ובחנות האונליין של החברה. המחיר: 1,690 שקל.

ADIKA בהנחה מיוחדת לכבוד החג
נוסף למוצרים הלבנים ולמוצרי הקש השולטים בקולקציה לעיצוב הבית של עדיקה, ובהם כריות נוי, פמוטים, נרות, וסלסילות קש, המותג גם מעניק לכבוד החג שישה ימים של הטבות ומבצעים בלעדיים ו־20% הנחה על כל הפריטים באתר, כולל מחלקות אופנה, הנעלה, אביזרים וקולקציית העיצוב לבית Adika Living.

כרית Adika, 49 שקלים (צילום: ערן סלם)
כרית Adika, 49 שקלים (צילום: ערן סלם)

עבור רבים מאיתנו, המטבח הוא החדר החשוב בבית, המסמל את מרכז ההוויה המשפחתית. לאחרונה שוטף טרנד המוצרים הלבנים גם את המטבח

שתי מגמות עיקריות הובילו את עיצוב המטבח בשנים האחרונות: המגמה הראשונה היא ההטמעה. טרנד הבילד־אין, כבש את המטבח בסערה, מתוך כוונה להטמיע את מוצרי החשמל בתוך הריהוט למטבח. הבעיה הייתה שמרבית המוצרים היו בגימור נירוסטה, ובין אם רצינו או לא, הם בלטו מאוד לעין גם כשניסו להטמיע אותם בקו האחיד של העיצוב.

המגמה השנייה היא ההסתרה. כהמשך למגמה הקודמת, שלא כיסתה על הבולטות של מכשירי המטבח השונים, החל הטרנד האינטגרלי, שלהבדיל מהבילד־אין, גם מעניק כיסוי מוחלט, כלומר, הסתרה מלאה של מכשירים כמו מקרר ומדיח כלים - ומי לא זוכר גם את ארון התריס (זה שנגלל מעלה וחושף מעבדי מזון, מיקסרים ושלל אביזרים). טרנד זה מבוקש מאוד גם היום, אך מבחינה פרקטית הנגישות למוצרים מסורבלת מעט.

לאחרונה - וביתר שאת - ככל שהמטבח הפך פעיל יותר בתקופת משבר הקורונה, היעילות מכריעה את הכף, והמוצרים "יוצאים החוצה". אולי זו הסיבה לכך שמוצרים רבים נצבעו לבן ונוכחותם מעניקה מראה אלגנטי, קלאסי ונקי יותר. על כן, אנו רואים לאחרונה כיריים, קולטי אדים, תנורים, מקררים, מכשירי מים לסוגיהם, מכונות קפה ואפילו ברזים בצבע לבן.

שירלי דן, בעלת משרד לאדריכלות, תכנון ועיצוב הבית: "מוצרי החשמל ופריטי עיצוב לבנים משרים בבית תחושה של רוגע וניקיון. המוצרים עצמם נבלעים בחלל, לא דומיננטיים ולא גונבים את ההצגה. הם משתלבים בצבעי הקיר והנגרות ותורמים לאווירה מוארת, רכה ורומנטית".
את דבריה מחזקת גם מעצבת הפנים הילה מוטיל: "מוצרי החשמל הלבנים הם טרנד מבורך לבית והם נטמעים בחלל. במהלך שלב הלבשת הבית נרצה להבליט אומנות, תמונות צבעוניות ופריטי נגרות מיוחדים, ולהעלים את מוצרי החשמל שנתפסים כמגושמים. מוצרי חשמל לבנים משדרים סטייל ואלגנטיות, והם ישתלבו ברוב הבתים הישראלים באופן הומוגני וקלאסי".

מכונת קפה Philips Omnia
מכונת הקפה טוחנת הפולים האוטומטית של פיליפס מצוידת בטכנולוגיית הפטנט החדשנית, המאפשרת ליהנות מקצף חלק וקטיפתי באמצעות מכל חלב ללא צינוריות. למכונה יש פילטר מתקדם לסינון מים, Aqua Clean, שמונע את הצורך בניקוי אבנית לזמן רב. להשיג בחנויות הקפה המובחרות ברחבי הארץ. מחיר מומלץ לצרכן: דגם 3200 - 2,890 שקל.

מיקסר - חברת OIG משיקה דגם חדש ולבן
חברת OIG, משיקה דגם חדש של מיקסר MIX 5250 מבית DAVO, קפיצת מדרגה בעולם המיקסרים עם עיצוב חדש.
המיקסר מצויד במנוע DC שקט, יציב ועוצמתי, שמונה מהירויות לבחירה, תצוגת לד דיגיטלית, טיימר מובנה, קערת נירוסטה בנפח 5.2 ליטר בעיצוב ובגימור יוקרתיים ויכולת לישה של 2.3 ק"ג בצק. אפשר להשיג ברשת אל"מ, חשמל נטו, רשת ליאור ובחנויות חשמל המובחרות. המחיר: 2,290 שקל.