עמית סגל שבר את הרשת: ביום חמישי האחרון, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, גינה בשידור את אופן הסיקור של ערוצי החדשות את המהומות בערים המעורבות ובפרט, את אופי סיקור הלינץ' בבת ים שבוצע בידי יהודים. הסיקור הוגדר לשיטתו כ"לא סימטרי", ובעקבות העימות, הרשת געשה. 

בין הדברים שאמר סגל בשידור החי: "יש כאן תבנית שצריך לנפץ אותה.. שורש הבעיה מערביי עזה, מערביי מזרח ירושלים, ומהמתפרעים בלוד, בעכו ברמלה - דבר שלא זכה לסיקור כמעט בשום מקום. הם אינם רוצים שאנחנו נהיה כאן. זו איננה גזענות לומר את האמת הפשוטה. העיוורון הוא שאת (אילנה) וחברייך, מתעסקים אך ורק באיתמר בן גביר, בבנצי גופשטיין, באותו זמן טיפחנו בטיפשותנו, בבורותנו ביוהרה שלנו ובגזענות של הציפיות הנמוכות - איפשרנו לתומכי טרור להיות בכנסת מהצד השני ואותתנו לערביי ישראל שכל עוד הם רבים בינם לבין עצמם זה בסדר, ועכשיו כאשר מגיעה משטרה ואנחנו לא יכולים לטפל, אנחנו מספרים שהכל בסדר".

כיממה לאחר נאומו, בו התעמת בין היתר עם העיתונאית הוותיקה אילנה דיין ועם מגישת המהדורה בערוץ, יונית לוי, נשלחו אל הפרשן הפוליטי פרחים. בפוסט שהעלה בו הצטלם עם הזר, כתב: "תודה למשגרי הפרחים. זה משמח אותי וגם קצת מביך. הפרחים מגיעים למי שמתמודדים בגבורה עם הרשע, בלוד, בנגב, בעכו, בשדרות, בתל-אביב, בבת-ים ובכל מקום ומקום".

הפוסט, שזכה למאות אלפי לייקים, זכה במקביל לתגובות אהדה, בין היתר מיותם זמרי, שכתב: "סוף סוף עמית סגל ואהוד יערי מעמידים את אילנה דיין במקומה". גם עיתונאי תאגיד "כאן", עקיבא נוביק, הביע תמיכה וכתב: "עמית סגל הוא לא רק הפרשן הטוב בישראל אלא גם החשוב ביותר. במיוחד הערב. אין עוד פרשן שכל כך הרבה צופים מרגישים שמדבר מגרונם, אחרי שנים שאיש לא עשה זאת".