אחת ממשתמשות הטיקטוק יצאה בפנייה אל האמהות באפליקציה וקראה להן לחשוף בפני הגולשים את "סיפור הלידה שלהן שזעזע אנשים". בעקבות כך, אישה בשם איימי דונבר חשפה כיצד ילדה את בתה מתוך שינה, בסרטון שהפך לוויראלי ונצפה מאות אלפי פעמים. לדבריה, אחרי 12 שעות צירים וזריקת אפידורל, גם סיטואציה מהסוג הזה יכולה להתרחש במפתיע. צפו בסיפור יוצא הדופן:

האישה שילדה מתוך שינה (צילום: AMYEDUNBAR TIKTOK)

דונבר סיפרה כי במהלך לילה סוער בבית החולים, ואחרי שנאבקה מספר שעות כדי שהתינוקת תצא מהרחם, האחות הגיעה לבדוק מה שלומה. האחות הבחינה כי המכשירים הראו נתונים מחשידים והעירה במהירות את האם הטרייה. "אפילו לא דקה אחרי, האחות אמרה לי שאיבדתי את הדופק של התינוקת על הצג, אך היא הרגיעה אותי ואמרה לי להתהפך על הבטן כי התינוק כנראה פשוט זז", אמרה דונבר. צפו בחלק 2:

האישה שילדה מתוך שינה חלק 2 (צילום: AMYEDUNBAR TIKTOK)

כשהיולדת הסתובבה היא הזיזה את השמיכה והרגישה משהו על המיטה – וזו הייתה התינוקת. "היא ילדה את עצמה בזמן שישנתי. השינוי שהאחות ראתה היה בגלל שהתינוקת פשוט כבר נולדה", היא הסבירה. בסרטון המשך שהועלה מספר ימים לאחר מכן, דונבר סיפרה כי היא מיד החזירה את השמיכה למקום ואביה מיד יצא בצעקות וקרא לעזרה. "פתאום כל כך הרבה רופאים ואחיות הציפו את החדר והיא כלל לא בכתה, אז ברור שהתחרפנתי לגמרי", תיארה האם את הסיטואציה. 

לדבריה, אחרי שהאחיות בדקו את התינוקת הן החזירו אותה אל הוריה כשהיא במצב בריאותי מצוין. "זה היה ממש מפחיד אבל היא יצאה בסדר", אמרה דונבר. כמו כן, שני הסרטונים גרפו אלפי תגובות של הגולשים, שהיו המומים מ"סיפור הלידה הכי מטורף". "הילדה שלך נולדה אישה עצמאית וחזקה", צחקה אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: "היי את, את יכול בבקשה לרשום לי את כל מה שנתנו לך כדי שגם לי זה יקרה?".