המצב הביטחוני הקשה בארץ הוביל גם לאין ספור בעיות בתוך המשפחה, כאשר חלק מהזוגות מצאו את עצמם מעמיקים את הסכסוך ביניהם. בני זוג ממרכז הארץ, הנשואים כבר למעלה מעשור, העמיקו את הקרע בקשר ביניהם בצל יירוטי הרקטות מעזה בימים האחרונים. האישה אמנם נוהגת להיפגש עם חברותיה כדרך קבע, אך כאשר ביקשה לצאת מביתה על אף ההסלמה, הבעל החל לחשוד מה היא עושה מאחורי גבו. 

כפעמיים או שלוש בשבוע האישה נפגשה עם חברותיה בשעות הערב, בעוד הבעל נהג להגיע מאוחר מאוד מהעבודה. בעקבות העומס, בני הזוג מחזיקים מטפלת שתדאג לשני ילדיהם. בשבוע שעבר, כאשר החל ירי המטחים על אזור גוש דן, האישה התעקשה לצאת לפגוש את חברותיה, אך הבעל הבין כי יציאה בימים אלו ל"חברה" היא מוזרה ולא דחופה. בעקבות כך, הבעל החליט להתקשר לחברתה של אשתו, שהבהירה כי אשתו לא הלכה אליה, ואפילו לא עדכנה אותה בשקר.

כששבה אל ביתה האישה נשאלה היכן הייתה, ובתגובה היא המשיכה לשקר וענתה: "כן, והיה נחמד". בשלב זה, הבעל החליט לפנות את עורכת הדין שרין סולן ולבקש ממנה לפתוח בהליך גירושין. "כשאשתי הולכת ל'חברות' בימים רגילים אני אפילו לא בודק, אבל כיוון שאלו ימים לא רגילים הרמתי טלפון לחברה מתוך דאגה ולא בניסיון בילוש, אלא שאז התבררה האמת הקשה. פשוט נותרתי המום לגלות שגם בימים המשוגעים האלה היא בוחרת לעזוב את ילדינו וללכת אל המאהב שלה. זו הפקרות", אמר הבעל. 

עו"ד סולן הבהירה לבעל כי עליו להתעמת עם אשתו בנושא, וכאשר עשה זאת הוא אף הקליט את אשתו שאמרה: "אין לי כלום איתך ומה שמחבר בנינו זה הילדים, אז הלכתי לחבר לכמה שעות מנוחה". עם ההקלטה הבעל מחויב לגשת אל הליך גישור, שאם לא יצליח יהפוך להליך גירושין. "מדובר בזוג שנהנה מהכנסה גדולה ובעל רכוש רב, אך בידיהם הסכם ממון כך שהפרידה תהיה קלה יחסית", הסבירה עו"ד סולן.