פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה הבוקר (שלישי) לבית המשפט השלום בעיר, כתב אישום כנגד יוסף פרץ ויוסף מעטוף בגין (כל אחד על פי חלקו) תקיפת עובד הציבור בנסיבות מחמירות, גניבה בנסיבות מיוחדות ועבירת איומים, זאת לאחר שהנאשמים תקפו צוות חדשות של כאן 11, שמנה את העיתונאי יואב זהבי והצלם רולאן נוביצקי.

בכתב האישום נכתב: "עובדי כאן 11, הכתב יואב זהבי לונדון והצלם רולן נוביצקי, הגיעו לסקר את ההתרחשות. בעת שהצוות החל להיערך לשידור, פרץ ואדם נוסף החלו לצעוק לעבר צוות התאגיד "למה אתם מצלמים פה? אל תצלמו פה. לך תצלם ברמלה לוד איפה שאנשים יורים. לא פה שיהודים שרים", תוך שהוא דוחף את המיקרופון שאחז יואב בידו. צוות התאגיד החל להתרחק בעוד שפרץ ממשיך לצעוק לעברו".

עוד נכתב: "בתוך כך, פנה פרץ אל האנשים שהתקהלו במקום וקרא: "חבר'ה זה הכתבים של ערוץ 13 האנטישמים האלה. אלה כתבים של ערוץ 13". לאחר שרולן הבהיר לו כי הם מכאן 11 ענה לו פרץ "11 גם אנטישמים, שמאלנים אתם, אתם שמאלנים אתם, יא מנאייק...". בתגובה, התרחק צוות התאגיד וחצה את הכביש לצדו השני של הרחוב. בזמן זה פרץ יצר קשר טלפוני עם מעטוף ואמר לו 'בוא לפה מהר, משדרים פה מערוץ 11'".

עוה"ד קובי בן שעיה, בא כוחם של פרץ ומעטוף מסר: "עובר לאירוע המצולם בוצעה תקיפה על ידי המתלונן ועל כך הוגשה תלונה. הסרטון הנו חלקי ולא מציג את התמונה בכללותה. הדברים יתבהרו ויתבררו בהמשך".

כזכור, צוות צילום של תאגיד השידור הותקף בחמישי האחרון בשכונת התקווה על ידי צועדים יהודים בדרכם ליפו. מי שספג את הפגיעה הקשה הוא הצלם רולאן נוביצקי, כשלצדו היה הכתב יואב זהבי. שני החשודים בתקיפה, כבני 30, נעצרו על ידי השוטרים שפעלו לפיזור התהלוכה הלא חוקית בשכונה.

כתב התאגיד יואב זהבי, שהיה בין המותקפים, סיפר: "אני לא נפגעתי באירוע, מי שהותקף זה רול הצלם שלנו על ידי שני פעילי ימין קיצוני. הוא אולי חטף זעזוע מוח, לא רוצה להתחייב על זה. אנחנו מגישים כרגע תלונה במשטרה. הגענו לתעד את האירועים ומרגע שהגענו לא נתנו לנו לצלם. ניסינו להתרחק אבל רדפו אחרינו ולבסוף קרה מה שראיתם. אני חייב להגיד שבניגוד לאתמול, היום יש נוכחות משטרתית בולטת".