צעיר בן 20 נעצר על ידי שוטרי מחוז תל אביב בחשד שאיים בתקופה האחרונה על הפרשנית המדינית של חדשות 12, דנה ויס. החשוד נעצר בתום פעילות סמויה של המשטרה בשילוב יחידת סייבר שהתחקתה אחר תנועותיו ברשת. מהחקירה עולה כי במהלך התקופה האחרונה העלה הצעיר מסרים המהווים איום מפורש על חייה וחיי משפחתה של ויס. בחקירתו הוא הודה, קשר את עצמו לאירועים, הביע חרטה ושוחרר.

אתמול הודיעו חברות חדשות של הערוצים 12 ו-13 כי תגברו את האבטחה מול האולפנים שלהם בקריית התקשורת בנווה אילן, זאת בעקבות הכוונה לקיים היום הפגנה במקום במחאה על סיקור האלימות בערים המעורבות והמבצע בדרום. 

עמיתה של ויס לחדשות 12, עמית סגל, יצא להגנת העיתונאים וכתב ברשתות החברתיות כי "איבדנו כל יכולת להביע ביקורת על עיתונאים בלי להאשים אותם בבגידה, בשופרות או בהיותם 'אל ג'זירה 12'. אף אחד לא צריך לחטוף מכות, נאצות, או להיות מלווה במאבטחים, לא משנה מה אמר וכמה זה מקומם מישהו".

תמיכה הגיעה גם מהערוץ המתחרה. מגישת המהדורה של חדשות 13, תמר איש שלום כתבה בטוויטר: "בשגרה אנחנו מתחרים על כל סיפור, על כל מרואיין ועל כל צופה בבית, אבל היום הרבה יותר חשוב לשלוח חיזוק לעמיתים המצויינים שלנו, יונית לוי, דנה ויס, רינה מצליח וגיא פלג. אל תתנו לאף אחד ולאף מסית להרתיע אתכם".

מוקדם יותר היום הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד יוסף פרץ ויוסף מעטוף בגין תקיפת צוות של כאן 11 שמנה את העיתונאי יואב זהבי והצלם רולן נוביצקי, בשכונת התקווה בתל אביב. בכתב האישום נכתב כי "עובדי כאן 11, הכתב יואב זהבי לונדון והצלם רולן נוביצקי, הגיעו לסקר את ההתרחשות. בעת שהצוות החל להיערך לשידור, פרץ ואדם נוסף החלו לצעוק לעבר צוות התאגיד "למה אתם מצלמים פה? אל תצלמו פה. לך תצלם ברמלה לוד איפה שאנשים יורים. לא פה שיהודים שרים", תוך שהוא דוחף את המיקרופון שאחז יואב בידו. צוות התאגיד החל להתרחק בעוד שפרץ ממשיך לצעוק לעברו".

עוד נכתב: "בתוך כך, פנה פרץ אל האנשים שהתקהלו במקום וקרא: "חבר'ה זה הכתבים של ערוץ 13 האנטישמים האלה. אלה כתבים של ערוץ 13". לאחר שרולן הבהיר לו כי הם מכאן 11 ענה לו פרץ "11 גם אנטישמים, שמאלנים אתם, אתם שמאלנים אתם, יא מנאייק...". בתגובה, התרחק צוות התאגיד וחצה את הכביש לצדו השני של הרחוב. בזמן זה פרץ יצר קשר טלפוני עם מעטוף ואמר לו 'בוא לפה מהר, משדרים פה מערוץ 11'".