סיפור שהפך לשיחת היום בערוצי התקשורת בבריטניה מתאר מערכת יחסים מורכבת, במסגרתה צעיר גילה כי בת זוגו לשעבר התארסה לאחיו התאום. הגבר בן ה-21, שהעדיף להישאר בעילום שם, סיפר כי הוא היה מאוהב עד מעל הראש בבת זוגו הקודמת, שהייתה איתו כשנתיים, מגיל 16 עד 18. השניים החליטו להיפרד מטעמי מרחק, אך הצעירה החליטה לעשות מעשה שנוי במחלוקת והחלה להתראות עם אחיו הזהה. 

כשבן ה-21 היה לקראת לימודיו באוניברסיטה הוא החליט לדאוג לעתידו ולנסוע ללמוד במקום מרוחק מהוריו. לעומתו, אחיו התאום והאקסית שלו בחרו להישאר בעיר מגוריהם. באחת הפעמים בה הצעיר שב אל ביתו הוא נדהם לגלות כי במשך כל הזמן אחיו והאקסית שלו ניהלו מערכת יחסים מאחורי גבו. ההלם החמיר כשהוא גילה שהשניים מאורסים זה לזו ואף ביקשו ממנו להיות השושבין הראשי בחתונה. 

"כשחזרתי הביתה אחרי השנה הראשונה בקולג', אחי סיפר לי שהוא בקשר עם בחורה כבר למעלה מחצי שנה, הבעיה היחידה היא שזו האקסית שלי – ושהם מאורסים". לדבריו של הצעיר, הוא סירב בתוקף להיות השושבין בחתונה וטען כי הוא כועס מאוד על הסיטואציה שנוצרה. על אף המצב, הזוג המאוהב הודיע כי אינם מתכוונים להיפרד. 

"כל המשפחה שלי אומרת שאני אנוכי ושאני צריך לבלוע את הרוק רק לערב אחד בחתונה שלהם, אבל אני פשוט לא מרגיש בנוח לעשות את זה", הסביר הצעיר. בעקבות הסיפור, גולשים רבים הביעו את דעתם - והדעות חלוקות. "אני חושב שאתה מתמודד יפה עם המצב. אני בכלל המום שאחיך חשב שתסכים להיות השושבין בחתונה שלו עם האקסית שלך", כתב אחד הגולשים, ולעומתו אחר טען: "אני לא יודע אם זו ההחלטה הנכונה, אבל אולי זה הזמן שלך להתגבר ולהמשיך הלאה".