נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, שפועל בימים האחרונים לכינון הפסקת אש בין ישראל לחמאס, עורר מהומה לאחר התבטאות "משעשעת" מול העיתונאים שהגיעו לסקר נסיעת מבחן שביצע על רכב. במהלך שיחה עם עיתונאים לאחר שנהג  ברכב מסוג פורד F-150, התלוצץ על כך שיענה על שאלה בנוגע למצב בישראל רק אם העיתונאים יעמדו מול הרכב והוא ילחץ על דוושת הגז. 

על פי הדיווח של כלי התקשורת האמריקאים, במהלך סיורו ביום שלישי במפעל פורד במישיגן, שוחח ביידן עם קבוצת כתבים, שרבים מהם שאלו אותו האם אהב לנהוג ברכב הפורד. 

אך כאשר כתבת אחת נשמעה שואלת אותו על המשבר המתמשך בין ישראל לרצועת עזה, הוא כבר ענה בצורה תמוהה, שנשמעה אולי עבורו "משעשעת". "אדוני הנשיא", שאלה אותו הכתבת, "האם אוכל לשאול אותך שאלה מהירה על ישראל לפני שאתה נוסע מכיוון שהיא כה חשובה?". "לא, את לא יכולה", השיב ביידן, "לא אלא אם כן את עומדת לפני המכונית כשאני לוחץ על דוושת הגז", הוסיף הנשיא. לאחר מכן הוא אמר: "אני רק מתגרה".

כמובן, שהאמירה האומללה של נשיא ארה"ב גררה אחריה גל של ביקורת ובגינויים מהצד הרפובליקני, שהאשים אותו בתקיפת עיתונאים. חלק מהם טענו כי אילו היה ביידן רפובליקני התקשורת הייתה "חוגגת" על ההתבטאות".