טלה 21.3־20.4

אירועים, התקשרויות עם הסביבה ולימודים יעסיקו אתכם בשבועות הקרובים. יחסים עם הקרובים בסביבתכם יתהדקו. אל תשקיעו אנרגיה לשווא, יש לכם נטייה להתפזר ולהתעייף. המתח בבית נמשך. מומלץ להביע את עצמכם ולא לשמור בבטן כדי שהכעסים לא יצטברו.
ליקוי הירח בקשת ברביעי ישפיע על תפיסת עולמכם בתקופה הקרובה וייצור שינויים מרחיקי לכת. מתיחות ביחסים בימים שבת עד שני.

שור 21.4־20.5

השבוע תחושו רגיעה. הקריירה בראש מעייניכם, ויש צורך לתכנן את השינוי הקרב בתחום ולהתחבר לרעיונות חדשים ולא קונבנציונליים. רעיונות ושיתופי פעולה בתחום הכלכלי יכולים לקדם ולשפר את מצבכם.
ליקוי הירח בקשת השבוע ישפיע על מצבכם הרגשי, ואתם צפויים לעבור תהליך פנימי עמוק בחודשים הקרובים. שני־רביעי ימים מתוחים ביחסים. ימים טובים השבוע: שישי–שבת.

תאומים 21.5־20.6

התרחשויות, חיבורים חדשים וישנים, לימודים, נסיעות ואירועים צפויים בשבועות הקרובים. אתם ממגנטים וקסמכם בולט. תוכלו לחזק קשרים.
ליקוי הירח בקשת בבית הזוגיות עשוי להביא לשינויים מרחיקי לכת בתחום זה בחודשים הקרובים. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

סרטן 21.6־22.7

מרס במזלכם מעניק אנרגיית עשייה ויוזמה. חשוב שתביעו את עצמכם ותמנפו את הזמן הנוכחי לקידום פרויקטים. אל תצברו אנרגיית כעס ותסכול בגלל חוסר יכולת לבטא את עצמכם.
אתם חשים חוסר שקט לא מובן ועומס פנימי שיכול ליצור עייפות. ליקוי הירח בקשת השבוע ישפיע על ענייני עבודה וייצור שינויים גדולים בתחום. שבת עד שני יהיו רגישים בבית ובקרב המשפחה. שני בצהריים עד רביעי טובים מבחינה רומנטית.

אריה 23.7־22.8

אתם חשים שהישן מתפורר והחדש מחפש את דרכו אליכם. כדאי להרפות את השליטה ולתת לחדש להתגלות. המצב הזה ישפיע בעיקר על הזוגיות והקריירה. מי שאינו בזוגיות, יעבור שינוי גדול לקראת בניית קשר חשוב. אתם דומיננטיים ותקשורתיים מבחינה חברתית. הקשיבו לרעיונות של האנשים בסביבתכם.
ליקוי הירח בקשת השבוע ישפיע על התחום הרומנטי. קשרי אהבה שיתחילו עתה יהיו משמעותיים מאוד. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

בתולה 23.8־22.9

כל מה שקשור בקריירה דומיננטי כרגע - האנשים, התקשורת והאירועים ישפיעו על מהלך העניינים בהמשך. חשוב לדעת: יש ויהיו רכילויות, וכדאי לא לשתף פעולה עם זה כדי לא להיפגע בהמשך. עם זאת, מומלץ ליצור קשרים טובים שיעזרו לכם בהמשך.
הירח במזלכם בימים שישי ושבת, והוא יגרום לרגישות גבוהה ולחוסר שקט. ליקוי הירח בקשת השבוע ישפיע על הקשרים והאירועים בבית ובמשפחה בחודשים הקרובים. ימים טובים השבוע: שני־רביעי.

מאזניים 23.9־23.10

אתם פעילים, מובילים ודומיננטיים בענייני קריירה. אל תפחדו להביע את עצמכם. זהו זמן טוב להוביל מהלכים בקריירה ולחזק את ההכרה בכם. לימודים טובים לכם עכשיו, מכיוון שאתם נמשכים לידע ולהרחבת התודעה.
הירח במזלכם בימים שבת עד שני יחזק את היצירתיות ואת התקשורת. ליקוי הירח בקשת ישפיע על סביבתכם הקרובה בחודשים הקרובים, וייתכן אירוע משמעותי הנוגע לאנשים קרובים כמו אחים, אחיות, בני דודים ושכנים.

עקרב 24.10־21.11

אתם חווים תהליך של התפרקות הישן והולדת החדש בעיקר בתחום הזוגיות והמשפחה. אתם נוטים לשמור על השליטה שלכם ולא לשחרר, וזה עלול ליצור קושי ולעכב אתכם. השינוי מתבקש והוא יגיע, אל תנסו לשלוט בתהליך. תנו מקום לחדש, זה יקל עליכם.
בשני־רביעי הירח במזלכם יגביר את הלחץ, המתח והרגישות. שימו לב לנטייה להתפרצויות. ליקוי הירח בקשת ישפיע על ענייני כספים בחודשים הקרובים, היו זהירים. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

קשת 22.11־21.12

לפניכם שבוע דרמטי שישפיע על החודשים הקרובים. הזוגיות תעסיק אתכם בשבועות ובחודשים הקרובים: היכרויות משמעותיות צפויות למי שלבד; שינויים יתרחשו במערכות יחסים קיימות.
אתם דומיננטיים, מושכים ותקשורתיים מאוד. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

גדי 22.12־20.1

העבודה והיחסים בעבודה מעסיקים אתכם כרגע. רכילויות ותקשורת בעייתית עלולות לגרום להעברת מידע שגוי בין האנשים שאיתם אתם עובדים, מה שייצור אווירה לא נעימה. שימו לב עם מי אתם מדברים ואל תנדבו מידע על תוכניותיכם לכל אחד, שימו לב מי אמין ומי לא. כדאי לשמור דברים לעצמכם.
שמרו על פרופיל נמוך והתמידו בדרככם. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

דלי 21.1־18.2

התחום הרומנטי דומיננטי כרגע. אתם תקשורתיים ומושכים. מי שלבד - ייתכנו מפגשים רומנטיים משמעותיים שישנו את חייכם. מי שבזוגיות - תיתכן התחזקות בקשרים או לחלופין הבנה שמשהו חדש ונכון יותר צריך להיכנס לחייכם.
אתם מושכים אליכם אנשים צעירים מכם. זוהי תקופה מאוד יצירתית, ותוכלו ליצור קשרים חשובים. ליקוי הירח בקשת יחזק את כוח המשיכה שלכם בתחום הרומנטי. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

דגים 19.2־20.3

התקשורת והיחסים בבית מבלבלים אתכם, ואתם חשים חוסר שקט. עליכם לדעת להציב גבולות לבני הבית ולשמור על האנרגיה. יש לכם נטייה להקריב למען כולם וזה מתיש אתכם ולא נכון לכם. לִמדו לומר את מה שאתם באמת מתכוונים לו ואל תוותרו על עצמכם.
ליקוי הירח בקשת יגביר את הבלגן בבית וידרוש מכם להציב גבולות ברורים בין הקריירה למשפחה. אירועים משמעותיים בקריירה ישפיעו על הבית ועל המשפחה. ימים טובים השבוע: שני־רביעי.