אם אתם גיימרים שזקוקים לטלפון נייד חזק כדי למלא את הצרכים המשחקיים שלכם בכל רגע נתון, ה-ROG 5 של ASUS הוא בדיוק הכלי שאתם צריכים למלחמה – טלפון חכם מהיר בטירוף, עם תצוגה חדה וקצב ריענון גבוה, תומך ב-G5 ועם עיצוב מדליק שמיד מבדיל אותו מהתחרות.

אם ניגע בעיצוב אז ASUS ממשיכה את הקו המרשים לעין מעולם המחשב גם בליין הטלפונים, עם לוגו ה-ROG (רפובליקת הגיימרים) עם תאורת RGB בחלק האחורי, ומראה חלקלק וחריצי אוורור הממחישים כי לא מדובר רק בטלפון אלא מכשיר משחקים נייד. 

המכשיר מצויד בתצוגת AMOLED מדהימה עם קצב ריענון של עד 144HZ, קצב דגימת מגע של 300HZ וזמן השהייה נמוך במיוחד לתגובה במגע של 24.3 מילישניות – זאת במטרה להעניק חווית משחק חלקה במיוחד, בשילוב טכנולוגיית HDR10+ שמשפרת כל זמן את חווית הצפייה. המכשיר שוקל 238 גרם ובעל מסך בגודל 6.78 אינץ', מספק מאוד גם לצפייה בתכנים וכמובן למשחקים, והוא מצופה בזכוכית גורילה 3 לצד מסגרת אלומיניום שמקנה לו מראה יוקרתי.

בצד הביצועים מעבד ה- Qualcomm Snapdragon 888 5Gלוקח את כוח העיבוד צעד אחד קדימה ויאפשר לכם לשחק בבטחה וללא שיהוקים את כל משחקי התלת ממד התובעניים ביותר בשוק, ללא צורך בהתפשרות בצד ההגדרות. נוסף מנהל ביצועים חדש, Armory carte, כולל בתוכו את מצב ה-X הידוע מגרסאות קודמות ומאפשר לכם להקים כמה פרופילים שונים שיגדירו את הביצועים של הטלפון לפי ההעדפה האישית והמשימה שאתם מתכוונים לעשות בזמן השימוש.

אין ספק שה-ROG 5 יעשה עבורכם מה שכל טלפון אחר עושה, אבל הוא מצויד בהרבה פיצ'רים שנותנים לכם את המעבר כשזה מגיע לעולם המשחק. אחד מהם זה מערכת השמע GameFX המשלבת רמקולים כפולים סימטריים שמאפשר לשמוע (גם ללא אוזניות – למרות שיש שקע 3.5 מ"מ) את כל הצלילים והאפקטים מעולם המשחק בצורה ברורה וחדה. בנוסף מערכת הבקרה המשודרת AirTrigger 5 מאפשר גם קירור יותר טוב של המכשיר, שליטה באמצעות חיישני תנועה כך שהמכשיר עצמו הופך לשלט שתנועותיו שולטות במשחק וכמובן החיישנים המדויקים בצדדים שנהדרים לשליטה במשחקי יריות – בכלל אפשר להגיד שהמכשיר מגיב נהדר ונעים למגע, שזה אחד הדברים הכי חשובים בזמן המשחק. הטלפון מצויד בסוללה חזקה מאוד של 6,000 מיליאמפר התומכת בטעינה מהירה כך שלא תישארו ללא כוח ברגעים הקריטיים.

לטלפון מערכת מצלמות משולשת המספקת תמונות איכותיות עם מצלמה ראשית של 64 מגה פיקסל, מצלמה רחבה של 13 מגה פיקסל ומצלמת מקרו. למכשיר יכולות בינה מלאכותית לשפר ולייצב צילומי וידאו ומסננים שונים, בנוסף למצלמה קדמית של 24 מגה פיקסל שתגשים את שאיפות הסלפי שלכם או לשדר סרטונים בלייב ברשתות החברתיות.

יתרון נוסף במכשיר הוא האפשרות לחבר אליו אביזרים משלימים מבית ASUS שמחזקים עוד יותר את חווית המשחק, בין היתר ניתן לחבר שלט שמתלבש על הטלפון והופך אותו לסוג של GAME PAD וניתן גם לרכוש את האוזניות ROG CETRA CORE II – אוזניות איכותיות המתלבשות בתוך האוזן, עם פלסטיק נוח לאטימה קלה למניעת רעשי רקע שנותן סאונד איכותי ומדויק. מחיר המכשיר ROG PHONE 5 הוא 4,699 לגרסת זיכרון 16GB ואחסון 256 GB, ו-4,299 שקל לגרסת זיכרון 12 GB ואחסון 256 GB. מחיר האוזניות ROG CETRA CORE II הוא 359 שקל.