שילובי צבעים הם אחד הכלים הכי מעשירים ליצירת מלתחה מגוונת ולא משעממת. בעוד שרבות חוששות מהלבן והצבעים הבהירים - דווקא עכשיו כדאי להעז ולשלב אותם. הם יוצרים מראה קייצי ורענן, מאירים ובעיקר משתלבים נהדר גם בלוקים נועזים של פאשניסטות וגם בלוקים קלאסיים. ליקטנו את פריטי החובה בכל מלתחה, כאלה שתמיד תוכלי לשלב, גם לעבודה וגם לבילוי. אנחנו בחרנו בכמה דגמים נבחרים של NEXT מסיבה פשוטה- הם מגיעים בטווח מידות רחב, גם לרזות וגם לשמנות – כי אנחנו במערכת סגנון מאמינות שלכל אחת, בכל מידה, מגיע ליהנות מאופנה, אבל כמובן שהטיפים תקפים לכל בגד מכל מותג.

שמלה, אתר NEXT. מחיר 65 שקל (צילום: יח''צ)
שמלה, אתר NEXT. מחיר 65 שקל (צילום: יח''צ)

שמלת כפתורים לבנה

שמלת כפתורים לבנה היא MUST וממש לא רק העונה. היא תמיד באופנה ותמיד מעניקה לך לוק לבוש ברגע. כשקריר לה את יכולה לשלב אותה עם גרביונים או ג'קט, ובימים החמים פשוט ללבוש אותה כמו שהיא ולשלב איזה נעליים שבא לך- מכפכפי אצבע ועד עקבים. כשאת בוחרת אותה העדיפי עם כפתורים בגוון אחר- כך גם בלי לשלב כלום מבחינת תכשיטים- זה נראה לוק מתוקתק. בחרי את הגיזרה שמחמיאה לגופך. 

סקיני, אתר NEXT. מחיר 98 שקל (צילום: יח''צ)
סקיני, אתר NEXT. מחיר 98 שקל (צילום: יח''צ)

סקיני ג'ינס

ג'ינסים הפכו להיות המדים הרשמיים בארץ, לובשים אותם לכל מקום ולכל אירוע, 7 ימים בשבוע. ג'ינס לבן הוא אידיאלי שכן אפשר לשלב אותו עם כל צבע וגוון- לטוטאל לוק בהיר ועד שילובים צבעוניים וכמובן שחור. סקיני גי'נס לבן יוצר מראה קליל ונינוח והוא תחליף מרענן לג'ינס השחורים והכחולים.

גופייה, אתר NEXT. מחיר 79 שקל (צילום: יח''צ)
גופייה, אתר NEXT. מחיר 79 שקל (צילום: יח''צ)

חולצה ללא שרוולים

אין ספק שבחמסינים של הקיץ אין כמו חולצה ללא שרוולים, אבל כוחה של חולצה לבנה שכזו- שהיא מעניקה לנו לוק לבוש ומתוקתק, על אף שאין לה שרוולים. חשוב להקפיד לבחור בחולצה עם כתפיות רחבות ומפתח שיחמיא לך ויסתיר היטב את החזייה, כי אין דבר פחות מחמיא מחזייה מבצבצת. שימי לב שבזכות הראפלס בכתפיות והכיווצים העדינים במחשוף – החולצה ללא שרוולים של נקסט נראת ממש חולצה ולא גופייה.

חולצה, אתר NEXT. מחיר 86 שקל (צילום: יח''צ)
חולצה, אתר NEXT. מחיר 86 שקל (צילום: יח''צ)

חולצה לבנה עם הדפס

הפתרון המושלם למי שמפחדת מלבן או מכתמים. בזכות ההדפס – גם אם התלכלכת- לא נורא- זה לא בולט. לא משנה אם זה הדפס פרחוני או שחור-לבן, העונה החולצות הלבנות חוזרות ובגדול. את יכולה לשלב אותה בכל לוק- ממחוייט לעבודה ועד קליל לדייט עם חברה. את גם יכולה לבחור בלבן מלוכלך או שמנת ולאו דווקא בלבן צחור. כן כן, גם ללבן יש המון גוונים- בחרי את אלו שאת אוהבת. מבחינת ההדפס- יש העונה מגוון רחב של סגנונות כך שאת יכולה לבחור אם את רוצה פרינט קטן ו/או עדין או גדול ו/או דומיננטי. העיקר תשעזי, תשלבי את הלבן ותתרגלי לראות את עצמך בבהיר – כי זה תמיד מעניק לוק קליל ומרענן.